|
Vyučující
|
-
Tlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
-
Hommerová Dita, doc. Ing. Ph.D., MBA
|
|
Obsah předmětu
|
Marketingová komunikace a komunikační proces. Nástroje komunikačního mixu. Komunikační prostředky. Úvod do tvorby komunikační plánu. Faktory úspěšnosti marketingové komunikace. Trendy v marketingové komunikaci. Značka a ochranná známka. Etický a legislativní rozměr marketingové komunikace.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednáška s analýzou videozáznamu, Přednáška
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
- 13 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
- 26 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku [10-60]
- 39 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| znát německý jazyk minimálně na středně pokročilé úrovni (předmět je vyučován v němčině) |
| znát základy marketingu |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| popsat nástroje komunikačního mixu |
| představit aktuální trendy v marketingové komunikaci |
| vysvětlit využití informačních technologií v komunikaci |
| Odborné dovednosti |
|---|
| sestavit efektivní komunikační plán |
| aplikovat vybrané komunikační nástroje do praxe |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
| bc. studium: do jejich řešení zahrnují úvahu o jejich etickém rozměru, |
| bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
| bc. studium: srozumitelně shrnou názory ostatních členů týmu, |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Přednáška s aktivizací studentů, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Seminární výuka (diskusní metody), |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Přednáška s aktivizací studentů, |
| Seminární výuka (diskusní metody), |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Seminární práce, |
| Písemná zkouška, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Skupinová prezentace, |
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Seminární práce, |
| Skupinová prezentace, |
| Písemná zkouška, |
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
|
Doporučená literatura
|
-
Bruhn, Manfred; Homburg, Christian. Gabler Lexikon Marketing. 2., vollständing überarbeitete und aktualisierte Aufl. Wiesbaden : Gabler, 2004. ISBN 3-409-29971-8.
-
Bruhn, Manfred. Marketing - Grundlagen für Studium und Praxis. Wiesbaden, 2016. ISBN 978-3-658-09803-2.
-
Bruhn, Manfred. Marketingübungen : Basiswissen, Aufgaben, Lösungen : selbständiges Lerntraining für Studium und Beruf. 2., überarb. Aufl. Wiesbaden : Gabler, 2004. ISBN 3-409-21640-5.
-
Copley, Paul. Marketing communications management concepts and theories, cases and practices. Oxford : Butterworth-Heinemann, 2004. ISBN 978-0-08-047337-6.
-
Kotler, Philip; Kartajaya, Hermawan,; Setiawan, Iwan. Marketing 4.0 : moving from traditional to digital. 2017. ISBN 978-1-119-34120-8.
-
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 14., global ed. Boston : Pearson Education, 2012. ISBN 978-0-273-75502-9.
-
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing-management: konzepte - instrumente - unternehmensfallstudien. 2016. ISBN 978-0-292-09262-1.
-
Schnettler, Josef; Wendt, Gero. Werbung planen : Konzeption, Media und Kreation : Lehr- und Arbeitsbuch für die Aus- und Weiterbildung. 4. überarbeitete Aufl. Berlin : Cornelsen, 2011. ISBN 978-3-589-24027-2.
-
Schnettler, Josef; Wendt, Gero. 34 Fallbeispiele : Werbung und Kommunikation. 1. Aufl. Berlin : Cornelsen, 2010. ISBN 978-3-589-23822-4.
|