|
Vyučující
|
-
Nosková Marta, Ing. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Úvod - organizace cvičení, podmínky zápočtu, princip hry. Základní předpoklady uživatele, úvodní obrazovka, parametry trhu. Financování ve hře, Reporty - zkušení kola. Produkty, Prodejní kanály - zkušební kola. Marketingová komunikace, Lidské zdroje - zkušení kola. Spuštění verze hry Cestovní kancelář 1.-3. kolo. Spuštění verze hry Cestovní kancelář 4.-6. kolo. Spuštění verze hry Cestovní kancelář 7.-9. kolo. Vyhodnocení a spuštění verze hry Elektro 1.-3. kolo. Spuštění verze hry Elektro 4.-6. kolo. Spuštění verze hry Elektro 7.-9. kolo. Vyhodnocení hry, závěrečné shrnutí. Prezentace.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Projekt týmový [20-60 / počet studentů]
- 25 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
- 40 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- E-learning [dáno e-learningovým kurzem]
- 13 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| základ znalostí z podnikové ekonomiky, managementu, marketingu, financí a účastnictví a řízení lidských zdrojů. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| pracovat s počítačem a používat běžné počítačové programy |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
| bc. studium: kriticky přistupuje ke zdrojům informací, informace tvořivě zpracovává a využívá při svém studiu a praxi, |
| bc. studium: je otevřený k využití různých postupů při řešení problémů, nahlíží problém z různých stran, |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| stanovit parametry financování firmy |
| popsat komunikaci pro podporu značky i prodeje |
| sestavit reporty |
| definovat marketingovou komunikaci firmy |
| vysvětlit postupy v oblasti řízení lidských zdrojů |
| Odborné dovednosti |
|---|
| aplikovat metody a postupy z oblasti podnikové ekonomiky, managementu, financí a marketingu |
| přijímat rozhodnutí ve vztahu k chování konkurentů |
| aplikovat vhodné nástroje pro řešení rozhodovacího problému |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: srozumitelně shrnou názory ostatních členů týmu, |
| bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Cvičení (praktické činnosti), |
| Samostudium, |
| Skupinová výuka, |
| Výuka podporovaná multimédii, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Cvičení (praktické činnosti), |
| Skupinová výuka, |
| Samostatná práce studentů, |
| Demonstrace dovedností, |
| Výuka podporovaná multimédii, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Demonstrace dovedností, |
| Kooperativní výuka, |
| Přednáška založená na výkladu, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Průběžné hodnocení, |
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
| Průběžné hodnocení, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
| Průběžné hodnocení, |
| Výstupní projekt, |
|
Doporučená literatura
|
-
Hrdý, M., Krechovská, M. Podnikové finance v teorii a praxi. Praha: Wolters Kluwer, 2016. ISBN 978-80-7552-449-2.
-
Kotler, P., Keller, K., L. Marketing management. Noida: Pearson, 2018. ISBN 978-93-325-5718-5.
-
Taušl Procházková, P., Jelínková, E. Podniková ekonomika - klíčové oblasti. Praha:Grada, 2018. ISBN 978-80-271-0.
-
Veber Jaromír a kol. Management: základy, moderní manažerské přístupy, výkonnost a prosperita. Praha: Management Press, 2009.
|