|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KRO / JCF2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KRO
/
JCF2
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Jazyková cvičení ve francouzštině 2
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
12 / -
|
0 / -
|
1 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Předmět navazuje na předchozí úroveň předmětu JC1F. Důraz je kladen na rozšíření slovní zásoby, aktivní procvičování gramatických jevů a řečových dovedností a na seznámení s novými reáliemi. Kurz je veden ve francouzštině.
|
Požadavky na studenta
|
Soustavná domácí příprava.
Písemné vypracování referátu na zadané téma a jeho ústní prezentace.
Splnění závěrečného testu zaměřeného na ověření řečových dovedností a jazykových znalostí probraných ve cvičení.
|
Obsah
|
1.týden
L´identité, les origines, les itinéraires de vie. Ecrire une lettre de motivation. L'accord des participes passés.
2.týden
La langue des jeunes, l'immigration. Rédiger sa biographie. La concordance des temps.
3. týden
L´amour, le couple, l'évolution des relations familiales. L'expression des sentiments. Le subjonctif et l'infinitif présent et passé.
4. týden
Le corps et la santé. Le lexique de la douleur, du soulagement. L'expression de la certitude et du doute. L'utilisation de l'indicatif ou du subjonctif.
5. týden
La ville, les transformations urbaines. L'expression de la cause et de la conséquence. La concession et l'opposition.
6. týden
L'architecture et le patrimoine. Les préfixes et suffixes de la transformation, les noms composés.
7. týden
Test de mi-semestre : évaluation des acquis de 6 premieres semaines. Exposés orales.
8. týden
La formation scolaire et universitaire, les études a l'étranger. Exprimer des souhaits, des buts et des intentions. Apprendre a exposer et développer son point de vue par écrit.
9. týden
Le travail dans la vie, les relations dans l'entreprise, conditions d'embauche et le contrat de travail. Le conditionnel présent et passé. Les construction adjectivales.
10.týden
Les concrats, les lois sur les travailleurs magrants. Débattre sur les conditions de travail et la mobilité professionnelle. Synonymie et précision.
11. týden
Les gouts et les saveurs, le restaurant. Exprimer des hypotheses. Synthese sur les articles - définis, indéfinis, partitifs.
12. týden
Révision générale. Exposés orales.
13. týden
Test final
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Girardet, Jacky. Panorama de la langue française 2 : Cahier d`exercices.
-
Základní:
Girardet, Jacky; Cridlig, Jean-Marie. Panorama de la langue française 2 : méthode de français. [Paris] : CLE International, 2005. ISBN 2-09-033468-1.
-
Doporučená:
Girardet J., Gibbe C. Echo B2 Méthode de français. CLE International, Paris, 2014. ISBN 978-2-09-038495-6.
-
Doporučená:
Le nouvel entraînez-vous! DELF 450 activités..
-
Doporučená:
Quotidiens et hebdomadaires français d´informations..
-
Doporučená:
Radios..
-
Doporučená:
Réussir le DELF A2..
-
Doporučená:
Miquel, Claire. Vocabulaire progressif du français : avec 250 exercices : [niveau avancé]. Paris : CLE International, 1999. ISBN 209-033876-8.
-
Doporučená:
PACTHOD A. et ROUX P-Y. 80 fiches pour la production orale en classe de FLE. Paris, Didier, 1999.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
8
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
34
|
Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
|
10
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Celkem
|
78
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
disponovat znalostí francouzského jazyka na úrovni B1+ podle SERR
orientovat se v základních morfologických a syntaktických kategoriích francouzského jazyka
orientovat se v hlavních procesech francouzské slovotvorby
|
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
disponovat dovednostmi ve francouzském jazyce na stupni B1+ podle SERR
realizovat ústní i písemný projev
|
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
disponovat znalostí francouzského jazyka na stupni B2 podle SERR
orientovat se v základních morfologických a syntaktických kategoriích francouzského jazyka
orientovat se v hlavních procesech francouzské slovotvorby
poznat základní specifika odborného francouzského jazyka zaměřeného na oblast komerční sféry
|
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
disponovat dovednostmi francouzského jazyka na stupni B2 podle SERR
rozvíjet autonomně své řečové dovednosti
reprodukovat text a sumarizovat jeho obsah
zúčastnit se diskuse na dané téma
|
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Individuální prezentace, |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Individuální prezentace, |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Individuální prezentace, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Kooperativní výuka, |
Samostudium, |
Individuální konzultace, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Kooperativní výuka, |
Individuální konzultace, |
Diskuse, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Výuka podporovaná multimédii, |
|
|
|
|