|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / A8
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
A8
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Angličtina 8
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
15
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Periodicita |
každý rok
|
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
CJP/A8
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem kurzu je prohloubit jazykové kompetence na úrovni B2 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
|
Požadavky na studenta
|
Požadavky na zápočet:
aktivní účast na seminářích a průběžné plnění zadaných úkolů
splnění závěrečného testu na 70%
Požadavky na zkoušku:
ústní prezentace
dva eseje
|
Obsah
|
Týden 1: Úvod do kurzu: Podmínky; Diskuze o aktuálních událostech a kontroverzních tématech.
Týden 2: Diskuze; Funkční jazyk.
Týden 3: Diskuze k četbě 1
Týden 4: Diskuze; Funkční jazyk; Diskuze k prezentacím.
Týden 5: Diskuze; Prezentace.
Týden 6: Diskuze k četbě 2; Funkční jazyk.
Týden 7: Diskuze k prezentacím.
Týden 8: Diskuze; Funkční jazyk.
Týden 9: Diskuze; Prezentace
Týden 10: Diskuze k četbě 3; Funkční jazyk.
Týden 11: Diskuze
Týden 12: Revize
Týden 13: Závěrečný test
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
52
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
30
|
Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
|
40
|
Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
|
10
|
Celkem
|
132
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
s jistotou ovládat všechny slovesné časy v prostém i průběhovém tvaru
|
správně používat modální slovesa |
tvořit otázky |
tvořit trpný rod |
identifikovat vztažné věty |
identifikovat podmínková souvětí |
ovládat časové a místní předložky a další předložkové vazby |
používat nepřímou řeč |
rozpoznat druhý a třetí tvar přídavných jmen |
rozpoznat členy |
rozpoznat a používat běžná frázová slovesa |
používat slovní zásobu při komunikaci v každodenních situacích |
zvolit vhodné jazykové prostředky pro vyjádření vlastních názorů a argumentů |
používat správnou výslovnost a intonaci |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
porozumět obsahu konverzace rodilých mluvčích
|
vyjadřovat se plynule a srozumitelně o obecných konverzačních tématech |
popsat své zážitky, pocity a dojmy |
formulovat a zdůvodnit jasně své názory a postoje |
zapojovat se vhodně do diskuze, pohotově reagovat a přispívat k interakci s ostatními |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: vyjadřuje se v mluvených i psaných projevech jasně, srozumitelně a přiměřeně tomu, komu, co a jak chce sdělit, s jakým záměrem a v jaké situaci komunikuje, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
používat všechny běžné slovesné časy s větší jistotou
|
používat více ustálených slovních spojení - kolokací |
používat pokročilejší spojovací výrazy - příslovce, předložky a spojky |
rozpoznat a používat více frázových sloves |
rozpoznat a používat idiomy |
používat širší slovní zásobu k obecným tématům |
používat pokročilejší jazykové prostředky pro vyjádření názorů a argumentace |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
porozumět článkům na aktuální téma, jejich obsahu i postoji autora
|
pracovat s delšími a složitějšími texty |
aplikovat vhodné čtenářské strategie |
aktivně se účastnit diskuzí |
vyjádřit a obhájit svůj názor i na kontroverzní témata |
připravit a přednést prezentaci |
napsat esej nebo zprávu sdělující informace nebo udávající důvody na podporu určitého stanoviska nebo proti němu |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Seminární práce, |
Individuální prezentace, |
ústní zkouška |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Seminární práce, |
Individuální prezentace, |
Test, |
ústní zkouška |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Seminární práce, |
Individuální prezentace, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Samostatná práce studentů, |
Samostudium, |
Cvičení (praktické činnosti), |
Diskuse, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Skupinová výuka, |
skupinové a individuální konverzace |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Skupinová výuka, |
Demonstrace dovedností, |
Prezentace práce studentů, |
Diskuse, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Samostudium, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Cvičení (praktické činnosti), |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Skupinová výuka, |
Demonstrace dovedností, |
skupinové a individuální konverzace |
|
|
|
|