|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / F3
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
F3
|
Akademický rok
|
2019/2020
|
Akademický rok
|
2019/2020
|
Název
|
Francouzština 3
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Francouzština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Francouzština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
CJP/F3
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Kurz připravuje na dosažení úrovně A2- dle SERR.
|
Požadavky na studenta
|
Aktivní účast na cvičeních a průběžné plnění zadaných úkolů; absolvování průběžného testu; úspěšné absolvování zápočtového testu (75%).
Pro studenty kombinovaného studia:
- konzultace 1/měsíc
- absolvování průběžného testu
- úspěšné absolvování zápočtového testu (75%)
|
Obsah
|
1. týden
- úvodní hodina, komunikativní aktivity.
- budoucí čas jednoduchý, co nás čeká v budoucnosti - vyjádření změny.
2. týden
- srovnávání kvality a kvantity, vyjádření znepokojení, ujišťování.
- školství.
3. týden
- slovní zásoba vztahující se k podniku a podnikání, zájmenná příslovce "en" a "y".
- vyjádření podmínky (1. část), vyjádření preferencí.
4. týden
- jak napsat žádost o místo, civilizace - francouzská ekonomie.
- subjonctif - použití, vyjádření názoru.
5. týden
- vyjádření množství, vyjádření zákazu či povolení.
- slovní zásoba vztahující se k politice, civilizace - Francouzi a politika.
6. týden
- slovní zásoba vztahující se k televizi a rádiu, vedlejší věty vztažné.
- vyjádření zhodnocení situace pomocí různých gramatických jevů, představování.
7. týden
- jak napsat krátkou zprávu do novin, civilizace - tisk.
- shrnutí 13. - 16. lekce.
8. týden
- průběžný test.
- opakování 1. dílu učebnice Écho.
9. týden
- projekt - výběr nejlepší knihy.
- frankofonní literatura.
10. týden
- jak se učíme cizím jazykům; opakování probraných časů oznamovacího způsobu.
- časy oznamovacího způsobu - rozšíření.
11. týden
- užívání sloves savoir, connaître, se souvenir.
- písemné navázání kontaktu, civilizace - setkání.
12. týden
- shrnutí a opakování; komunikativní aktivity.
- zápočtový test.
13. týden
- oprava zápočtového testu, hodnocení, komunikativní aktivity.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Girardet, J. ; Pécheur, J. Écho 1 - cahier personnel d´apprentissage. Paris: CLE international, 2008.
-
Základní:
Girardet, J. ; Pécheur, J. Écho 1 - méthode de français. Paris: CLE international, 2008.
-
Základní:
Girardet, J. ; Pécheur, J. Écho 2 - cahier personnel d´apprentissage. Paris: CLE international, 2008.
-
Základní:
Girardet, J. ; Pécheur, J. Écho 2 - méthode de français. Paris: CLE international, 2008.
-
Doporučená:
Baylon, Ch.; Campa, A.; Mestreit, C.; Murillo, J.; Tost, M. Forum 1 (Livre de l´éleve, cahier d´exercices). Hachette, 2000.
-
Doporučená:
Grégoire, M.; Thievenaz, O. Grammaire progressive du français - niveau intermédiaire. Paris. CLE international, 2003.
-
Doporučená:
Miquel, C. Vocabulaire progressif du français - niveau débutant. Paris: CLE international, 2001.
-
Doporučená:
Leroy-Miquel, C.; Goliot-Lété, A. Vocabulaire progressif du français - niveau intermédiaire. CLE, 1997.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
35
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
20
|
Kontaktní výuka
|
52
|
Celkem
|
107
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
student je schopen: |
orientovat se v základních gramatických strukturách používaných pro vyjádření minulosti; |
orientovat se v základní slovní zásobě a gramatických strukturách používaných při telefonování; |
orientovat se ve slovní zásobě týkající se rodiny, vzhledu a povahy lidí; |
orientovat se v základní slovní zásobě týkající se každodenního života, např. nakupování, činností během dne apod |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
student je schopen: |
porozumět hlavním informacím týkajícím se určité události, která se odehrála v minulosti; |
vést jednoduchý telefonní rozhovor; |
představit svoji rodinu, jednoduchým způsobem popsat fyzické i charakterové vlastnosti lidí; |
jednoduše popsat svůj způsob života včetně každodenních činnotí |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
student je schopen: |
orientovat se v gramatických strukturách používaných pro vyjádření budoucnosti; |
orientovat se v základní slovní zásobě vztahující se k práci, volnočasovým aktivitám, školství a politice; |
orientovat se v základní slovní zásobě týkající se oblasti médií; |
orientovat se v kratších autentických textech frankofonní literatury |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
student je schopen: |
jednoduchým způsobem popsat svoje soukromé či profesní plány; |
porozumět hlavním informacím z písemného zdroje i ústního podání vztahujícím se k práci, volnočasovým aktivitám, školství a politice; |
vést konverzaci na témata z oblasti médií; |
porozumět kratším textům frankofonní literatury |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžné hodnocení, |
Test, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Test, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Skupinová výuka, |
Samostudium, |
Samostatná práce studentů, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Skupinová výuka, |
Samostatná práce studentů, |
|
|
|
|