Vyučující
|
-
Novák Pavel, prof. Ing. PhD
|
Obsah předmětu
|
Vypracování bakalářské práce je nutnou podmínkou pro konání státní bakalářské zkoušky. Téma práce zadává oborová katedra, a to na konci 5. semestru, resp. na začátku 6. semestru studia. Vedoucí práce předá studentovi podrobné pokyny, jak k práci přistupovat po stránce odborné i metodické, a harmonogram zpracování. V první části zpracování projektu se student seznamuje s odpovídající literaturou a provádí výběr vhodných metod. O své činnosti průběžně referuje vedoucímu práce. Druhá část je věnována vlastní výzkumné práci, konzultacím s vedoucím práce, sepisování práce, úpravám a následnému dokončování projektu. Předpokládaný rozsah textu je 30-40 stran.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická výuka, Individuální konzultace, Studium metodou řešení problémů, Samostatná práce studentů, Samostudium studentů, Samostudium literatury, Studium textů
- Vypracování kvalifikační práce [52-468]
- 320 hodin za semestr
|
Výsledky učení |
---|
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
bc. studium: vytváří hypotézy, navrhuje postupné kroky, zvažuje využití různých postupů při řešení problému nebo ověřování hypotézy, |
bc. studium: používá s porozuměním odborný jazyk a symbolická a grafická vyjádření informací různého typu, |
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
bc. studium: efektivně využívá různé strategie učení k získání a zpracování poznatků a informací, hledá a rozvíjí účinné postupy ve svém učení, |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: rozpozná problém, objasní jeho podstatu, rozčlení ho na části, |
bc. studium: vyjadřuje se v mluvených i psaných projevech jasně, srozumitelně a přiměřeně tomu, komu, co a jak chce sdělit, s jakým záměrem a v jaké situaci komunikuje, |
bc. studium: kriticky přistupuje ke zdrojům informací, informace tvořivě zpracovává a využívá při svém studiu a praxi, |
bc. studium: je otevřený k využití různých postupů při řešení problémů, nahlíží problém z různých stran, |
bc. studium: zvažuje možné klady a zápory jednotlivých variant řešení, včetně posouzení jejich rizik a důsledků, |
bc. studium: efektivně využívá dostupné prostředky komunikace, verbální i neverbální, včetně symbolických a grafických vyjádření informací různého typu, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Řešení problémů, |
Samostudium, |
Individuální konzultace, |
Odborné dovednosti |
---|
Diskuse, |
Řešení problémů, |
Individuální konzultace, |
Obecné způsobilosti |
---|
Diskuse, |
Samostatná práce studentů, |
Řešení problémů, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Výstupní projekt, |
Individuální prezentace, |
Průběžné hodnocení, |
Odborné dovednosti |
---|
Průběžné hodnocení, |
Výstupní projekt, |
Individuální prezentace, |
Obecné způsobilosti |
---|
Individuální prezentace, |
Průběžné hodnocení, |
Výstupní projekt, |
Doporučená literatura
|
-
Dle dispozic vedoucího bakalářské práce./ As given by the BA thesis supervisor..
|