|
Lecturer(s)
|
|
|
|
Course content
|
For a specified period student works for or is otherwise involved in the activities of any organization whose activities are related to land-use planning.
|
|
Learning activities and teaching methods
|
Students' portfolio, Internship
- Presentation preparation (report) (1-10)
- 2 hours per semester
- Practical training (number of hours)
- 80 hours per semester
|
| prerequisite |
|---|
| Knowledge |
|---|
| vysvětlit hlavní úkoly územního plánování |
| popsat nástroje územního plánování a jejich legislativní zakotvení |
| vysvětlit vztahy územně plánovacích podkladů, politiky územního rozvoje a územně plánovací dokumentace |
| learning outcomes |
|---|
| Skills |
|---|
| využít pro svoji práci územně plánovací podklady, politiky územního rozvoje a územně plánovací dokumentaci |
| spolupracovat na přípravě nástrojů územního plánování |
| teaching methods |
|---|
| Knowledge |
|---|
| Internship |
| Students' portfolio |
| Skills |
|---|
| Internship |
| Task-based study method |
| Individual study |
| Discussion |
| assessment methods |
|---|
| Skills demonstration during practicum |
| Individual presentation at a seminar |
| Self-evaluation |
|
Recommended literature
|
|