Vyučující
|
-
Psutka Josef, prof. Ing. CSc.
|
Obsah předmětu
|
Od studentů se vyžaduje předložení bakalářské práce v písemné formě, její ústní prezentace a obhajoba získaných výsledků.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Samostatná práce studentů
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
mohou konat obhajobu bakalářské práce pokud docílili požadovaného počtu kreditů (min. 180 kr.) a předložili k obhajobě bakalářskou práci v písemné formě |
disponuje znalostmi, které byly získány bakalářským studiem. Jde o znalosti matematiky, fyziky, informatiky, automatického řízení, umělé inteligence a informačních a řídicích systémů |
Odborné dovednosti |
---|
disponuje dovednostmi, které byly získány v přednáškácjh a praktických cvičeních bakalářského studia. Jde o dovednosti z matematiky, fyziky, informatiky, automatického řízení, umělé inteligence a informačních a řídicích systémů |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: efektivně využívá moderní informační technologie, |
bc. studium: vyjadřuje se v mluvených i psaných projevech jasně, srozumitelně a přiměřeně tomu, komu, co a jak chce sdělit, s jakým záměrem a v jaké situaci komunikuje, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
disponuje znalostmi z matematiky a fyziky |
disponuje znalostmi z informatiky |
disponuje znalostmi z teorie řízení |
disponuje znalostmi z umělé inteligence |
Odborné dovednosti |
---|
jasně formulovat problém |
aplikovat a rozvíjet relevantní odborné postupy |
pracovat se získanými informacemi |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Odborné dovednosti |
---|
Prezentace práce studentů, |
Diskuse, |
Obecné způsobilosti |
---|
Prezentace práce studentů, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Kvalifikační práce, |
Ústní zkouška, |
Odborné dovednosti |
---|
Kvalifikační práce, |
Ústní zkouška, |
Obecné způsobilosti |
---|
Kvalifikační práce, |
Ústní zkouška, |
Doporučená literatura
|
-
Určí vedoucí bakalářské práce, dle zadání./ Given by the thesis supervisor, considering the topic..
|