Vyučující
|
-
Kokolia Jan, MgA.
-
Tesliuk Olga, MgA.
|
Obsah předmětu
|
1. - 2. Seznámení s problematikou artdirection 3. - 4. Sestavení týmů a zadání projektových témat 5. - 6. Prezentace variant návrhů řešení projektů, výběr a zdůvodnění finální varianty 7. - 8. Práce v týmu nad zadaným projektem a vizuální podobou marketingové kampaně 9. - 10. Prezentace výsledků a controlling 11. - 12. Práce v týmu nad zadaným projektem a vizuální podobou marketingové kampaně 13. Závěrečná prezentace a hodnocení
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Výuka podporovaná multimédii, Prezentace práce studentů, Individuální konzultace, Demonstrace dovedností, Studium metodou řešení problémů, Samostatná práce studentů, Přednáška s demonstrací, Cvičení
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 10 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
- 35 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 39 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
plánovat pokročilý projekt vizuálního stylu Corporate identity a Brand designu v digitálních médiích, zvažovat varianty navrhování promo námětů uplatnitelných k propagaci značky v broadcastu (onair/online), zvažovat dostupné technologické postupy v oblasti aplikované animace, reflektovat soudobé stylové kánony interaktivního a motion designu a jejich hranice |
Odborné dovednosti |
---|
realizovat projekt vizuálního stylu Corporate identity a Brand designu v digitálních médiích, navrhovat a vizuálně utvářet varianty promo kampaní pro propagaci značky v broadcastu (onair/online), navrhovat pokročilou architekturu interaktivních a herních prvků, realizovat pokročilý projekt určený pro broadcast (onair/online), nebo webové prohlížeče, při realizaci projektu řídit další pomocné štábové profese, akceptovat a tvůrčím způsobem využít hodnotící a kritické response |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: uplatňuje při řešení problémů vhodné metody a dříve získané vědomosti a dovednosti, kromě analytického a kritického myšlení využívá i myšlení tvořivé s použitím představivosti a intuice, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
z oblasti team managementu důležité pro sestavení týmu, rozdělení kompetencí a odpovědnosti, z oblasti time managementu nutné pro sestavení harmonogramu projektu a odhadu časové náročnosti jednotlivých fází od přípravné po finální, pokročilé znalosti v oblasti grafického designu důležité pro tvorbu vlastního projektu i doprovodné marketingové aktivity, z oblasti umělecko - estetických kritérií nutných pro formulování kritických soudů, které pomáhají nastavit, udržet a obhájit celkové stylové pojetí projektu |
Odborné dovednosti |
---|
sestaví, vede a řídí tým pověřený tvorbou multimediálního projektu nebo projektu realizovaného s využitím motion nebo interactive designu, volí a spoluvytváří marketingový a propagační materiál spojený s prezentací projektu odborné i širší veřejnosti a cílové skupině, uplatňuje svoji kreativitu v oblasti vizuální představivosti a je schopen své návrhy vizualizovat a představovat týmu, vyučujícícmu, popřípadě zadavatelům z praxe, prezentuje a přesvědčivě obhajuje projekt a propagační kampaň zadavatelům, odborníkům z praxe i širší veřejnosti |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Prezentace práce studentů, |
Individuální konzultace, |
Seminární výuka (badatelské metody), |
Odborné dovednosti |
---|
Demonstrace dovedností, |
Prezentace práce studentů, |
Obecné způsobilosti |
---|
Diskuse, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Seminární práce, |
Průběžné hodnocení, |
Odborné dovednosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Výstupní projekt, |
Praktická zkouška, |
Obecné způsobilosti |
---|
Seminární práce, |
Doporučená literatura
|
-
Heller, Steven;Vienne, Veronique. Art Direction Explained, At Last!. Laurence King Publishing, 2009.
-
Steven Brower. Inside Art Direction: Interviews and Case Studies. Fairchild Books, 2016. ISBN 9781472569110.
-
Steven Heller, Véronique Vienne. The Education of an Art Director. Allworth Press, 2006. ISBN 1581154356.
|