|
Vyučující
|
-
Kokošková Vendula, Mgr.
-
Lacinová Mirka, Mgr. BBA
|
|
Obsah předmětu
|
Tématické okruhy: Osobní údaje, každodenní život, denní režim Volný čas, zájmy, sport Rodina a vztahy Cestování a dovolená (doprava, rezervace, letiště) Nakupování a služby, restaurace Popis lidí a míst Základní orientace ve městě, dotazy na cestu Vyjadřování názorů, souhlas/nesouhlas Studium, škola, univerzita Vyplňování formulářů, krátké emaily, small talk Gramatická témata: Přítomný čas prostý vs. průběhový (opakování a upevnění) Minulý čas prostý vs. průběhový Pořádek slov ve větách a otázkách Modální slovesa (can, must, have to, should - základní použití) Budoucí čas (going to, present continuous - plánování) Předložky místa a času Počitatelná/nepočitatelná podstatná jména + much/many/some/any Stupňování přídavných jmen
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Příprava na dílčí test [2-10]
- 26 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| rozlišit přítomný prostý a průběhový čas |
| identifikovat předpřítomný čas |
| identifikovat přítomné, minulé a budoucí časy slovesa BE |
| rozlišit základní předložky časové a místní |
| identifikovat základní tvary modálních sloves |
| identifikovat druhý a třetí stupeň přídavných jmen |
| rozlišit používání vazby going to a will pro vyjádření budoucnosti |
| identifikovat všechny tři tvary nepravidelných sloves |
| Odborné dovednosti |
|---|
| charakterizovat členy rodiny |
| popsat základní vybavení domu |
| popsat vizáž člověka |
| popsat svůj běžný den |
| vyprávět v minulosti a budoucnosti |
| popsat různé druhy jídla a pití |
| popsat svoje pocity |
| popsat svoje koníčky |
| napsat stručnou žádost |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| popsat události v přítomnosti |
| identifikovat budoucí časy |
| identifikovat vztažné věty |
| rozlišit počitatelná a nepočitatelná podstatná jména |
| rozlišit přítomný prostý a průběhový čas |
| rozlišit výrazy množství |
| identifikovat předložky místa a času |
| rozlišit pořádek slov v otázkách a větách |
| Odborné dovednosti |
|---|
| popsat rodinné vztahy |
| popsat osobní údaje, každodenní život, denní režim |
| popsat svůj volný čas, zájmy, sport |
| vhodně konverzovat o tématu dovolená, cestování |
| používat vhodné fráze při nakupování, v restauraci |
| popsat cestu, orientovat se ve městě |
| správně vyplnit formulář |
| jednoduchým způsobem konverzovat v rámci small talk |
| vyjádřit souhlas/ nesouhlas |
| stručně popsat studium, univerzitní prostředí |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Seminární výuka (diskusní metody), |
| Výuka podporovaná multimédii, |
| Samostatná práce studentů, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Seminární výuka (diskusní metody), |
| Výuka podporovaná multimédii, |
| Samostatná práce studentů, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Seminární výuka (diskusní metody), |
| Výuka podporovaná multimédii, |
| Samostatná práce studentů, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Test, |
| Průběžné hodnocení, |
| Formativní hodnocení, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Test, |
| Průběžné hodnocení, |
| Formativní hodnocení, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Test, |
| Průběžné hodnocení, |
| Formativní hodnocení, |
|
Doporučená literatura
|
-
Bohlke David with Stephanie Parker. Keynote Pre-intermediate Student's Book. Velká Británie, 2017. ISBN 978-1-337-27392-3.
|