Předmět: Vyrovnávací kurz angličtiny 1

» Seznam fakult » REK » UJP
Název předmětu Vyrovnávací kurz angličtiny 1
Kód předmětu UJP/9AVK1
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu nespecifikována
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Kokošková Vendula, Mgr.
  • Lacinová Mirka, Mgr. BBA
Obsah předmětu
Tématické okruhy: Osobní údaje, každodenní život, denní režim Volný čas, zájmy, sport Rodina a vztahy Cestování a dovolená (doprava, rezervace, letiště) Nakupování a služby, restaurace Popis lidí a míst Základní orientace ve městě, dotazy na cestu Vyjadřování názorů, souhlas/nesouhlas Studium, škola, univerzita Vyplňování formulářů, krátké emaily, small talk Gramatická témata: Přítomný čas prostý vs. průběhový (opakování a upevnění) Minulý čas prostý vs. průběhový Pořádek slov ve větách a otázkách Modální slovesa (can, must, have to, should - základní použití) Budoucí čas (going to, present continuous - plánování) Předložky místa a času Počitatelná/nepočitatelná podstatná jména + much/many/some/any Stupňování přídavných jmen

Studijní aktivity a metody výuky
  • Příprava na dílčí test [2-10] - 26 hodin za semestr
  • Kontaktní výuka - 26 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
rozlišit přítomný prostý a průběhový čas
identifikovat předpřítomný čas
identifikovat přítomné, minulé a budoucí časy slovesa BE
rozlišit základní předložky časové a místní
identifikovat základní tvary modálních sloves
identifikovat druhý a třetí stupeň přídavných jmen
rozlišit používání vazby going to a will pro vyjádření budoucnosti
identifikovat všechny tři tvary nepravidelných sloves
Odborné dovednosti
charakterizovat členy rodiny
popsat základní vybavení domu
popsat vizáž člověka
popsat svůj běžný den
vyprávět v minulosti a budoucnosti
popsat různé druhy jídla a pití
popsat svoje pocity
popsat svoje koníčky
napsat stručnou žádost
Obecné způsobilosti
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje,
Výsledky učení
Odborné znalosti
popsat události v přítomnosti
identifikovat budoucí časy
identifikovat vztažné věty
rozlišit počitatelná a nepočitatelná podstatná jména
rozlišit přítomný prostý a průběhový čas
rozlišit výrazy množství
identifikovat předložky místa a času
rozlišit pořádek slov v otázkách a větách
Odborné dovednosti
popsat rodinné vztahy
popsat osobní údaje, každodenní život, denní režim
popsat svůj volný čas, zájmy, sport
vhodně konverzovat o tématu dovolená, cestování
používat vhodné fráze při nakupování, v restauraci
popsat cestu, orientovat se ve městě
správně vyplnit formulář
jednoduchým způsobem konverzovat v rámci small talk
vyjádřit souhlas/ nesouhlas
stručně popsat studium, univerzitní prostředí
Obecné způsobilosti
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých,
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Seminární výuka (diskusní metody),
Výuka podporovaná multimédii,
Samostatná práce studentů,
Odborné dovednosti
Seminární výuka (diskusní metody),
Výuka podporovaná multimédii,
Samostatná práce studentů,
Obecné způsobilosti
Seminární výuka (diskusní metody),
Výuka podporovaná multimédii,
Samostatná práce studentů,
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Test,
Průběžné hodnocení,
Formativní hodnocení,
Odborné dovednosti
Test,
Průběžné hodnocení,
Formativní hodnocení,
Obecné způsobilosti
Test,
Průběžné hodnocení,
Formativní hodnocení,
Doporučená literatura
  • Bohlke David with Stephanie Parker. Keynote Pre-intermediate Student's Book. Velká Británie, 2017. ISBN 978-1-337-27392-3.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr