|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
1. U1 -TED TALK - 404, the story of a page not found. Presentation skills-giving examples. Present tenses - active and passive 2. U1 -Personal Branding. Networking. Making an impression. An online profile. 3. U2 - TED TALK - Keep your goals to yourself. Thinking about your audience. Future forms and uses. 4. U2 - Career collocations. Applying for a job. Formal language. 5. U3 - TED TALK - Global population growth. Using props. Present perfect simple and continuous. 6. U3 - Personal development. Market research. Voicemails. 7. U4 - TED TALK - Success is a continuous journey. Repeating key phrases. Narrative tenses. 8. U4 - Success and failure. Making and responding to suggestions. Writing minutes. 9. U5 - TED TALK - Got a meeting? Take a walk. Beginning with a strong statement. Modals and related verbs. 10. U5 - Finance. Young entrepreneurs. Writing questions in emails. 11. U6 - TED TALK - Let's put the "awe" back in "awesome". Being authentic. 0, 1st and 2nd conditionals. 12. U6 - Ethical awareness. Sales talk. A consumer review. 13. Course evaluation.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Skupinová výuka, Výuka podporovaná multimédii, Demonstrace dovedností, Seminární výuka, Samostatná práce studentů, Samostudium studentů
- Kontaktní výuka
- 52 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
- 40 hodin za semestr
- Příprava na souhrnný test [6-30]
- 40 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| rozlišit předpřítomný a minulý čas |
| rozlišit první a druhý kondicionál |
| rozlišit činný a trpný rod |
| vyjmenovat některá frázová slovesa |
| pojmenovat druhy jídla |
| vyjmenovat modální slovesa |
| rozlišit slovní spojení s make a do |
| analyzovat problém a navrhnout řešení |
| vyjmenovat přídavná jména týkající se tématu well-being |
| Odborné dovednosti |
|---|
| rozlišit použití will a might pro předvídání |
| napsat životopis |
| plynule přecházet z tématu na jiné téma |
| absolvovat pracovní pohovor |
| vysvětlit možnosti uvedení produktu na trh |
| popsat osobní vlastnosti |
| shrnout informace ze složitějšího odborného textu |
| popsat zařízení |
| poradit si s neznámými slovíčky |
| provést telefonický hovor |
| vysvětlit pojem mezikulturní povědomí |
| napsat krátký email |
| různými způsoby vyjádřit pozitivní postoje |
| porozumět rychlé řeči |
| vystihnout hlavní myšlenky debaty |
| dávat pokyny |
| interpretovat názor na work-life balance |
| doložení klíčových bodů pomocí slidů |
| objednat si jídlo v restauraci |
| reagovat na otázky při prezentování |
| zveřejnit radu na fóru |
| přizpůsobit prezentaci publiku |
| napsat odpověď na dotaz |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| rozlišit činný a trpný rod v přítomném čase |
| vyjmenovat spojení spojená s kariérou |
| identifikovat formy budoucích časů a jejich použití |
| identifikovat předpřítomný čas prostý a průběhový |
| identifikovat narativní časy |
| identifikovat první a druhý kondicionál |
| vyjmenovat slovní zásobu týkající se financí |
| rozlišit formální a neformální jazyk v psaném projevu |
| rozlišit would a used to pro popis zvyku v minulosti |
| Odborné dovednosti |
|---|
| diskutovat na téma personal branding |
| shrnout informace ze složitějších textů |
| popsat spojení týkající se práce a kariery |
| vyjádřit názor na úspěch a neúspěch |
| vyjádřit budoucí plány |
| popsat výzkum na trhu |
| napsat krátký online medailónek |
| zažádat o práci |
| podpořit své argumenty |
| napsat zápis ze schůzky |
| diskutovat na téma etické povědomí |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Výuka podporovaná multimédii, |
| Cvičení (praktické činnosti), |
| Analyticko-kritická práce s textem, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Cvičení (praktické činnosti), |
| Samostatná práce studentů, |
| Diskuse, |
| Skupinová výuka, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Cvičení (praktické činnosti), |
| Seminární výuka (diskusní metody), |
| E-learning, |
| Skupinová výuka, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
| Průběžné hodnocení, |
| Seminární práce, |
| Sebehodnocení, |
| Vzájemné hodnocení studentů, |
| Formativní hodnocení, |
| Individuální prezentace, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
| Seminární práce, |
| Průběžné hodnocení, |
| Sebehodnocení, |
| Vzájemné hodnocení studentů, |
| Formativní hodnocení, |
| Individuální prezentace, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Písemná zkouška, |
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
| Průběžné hodnocení, |
| Sebehodnocení, |
| Seminární práce, |
| Vzájemné hodnocení studentů, |
| Formativní hodnocení, |
| Ústní zkouška, |
| Individuální prezentace, |
|
Doporučená literatura
|
-
Stephenson Helen. Keynote upper intermediate. ISBN 978-1-305-39913-6.
|