|
Vyučující
|
-
Hartman Jan, Mgr.
-
Kukrálová Sieradzan Justyna, Mgr
|
|
Obsah předmětu
|
Teacher 1 (T1), Teacher 2 (T2) 1. T1: U1 Identity; 1.1 Presentation skills; U 1.2 Grammar: Present tenses: active and passive. T2: The history (and future) of painting 2. T1: 1.3 Reading & Vocabulary: Tasks and interests U 1.4 Listening & Speaking: Networking and meeting people. T2: Printmaking 3. T1: U2 Careers; 2.1 Presentation skills; 8.2 Grammar: Future forms and uses. T2: Furniture design 4. T1: U2.3 Reading & Vocabulary: Career collocations; U 2.4 Writing: Formal language, Review UNITS 1 and 2. T2: Project 1 presentations 5. T1: U3 Growth and development; 3.1 Presentation skills; 3.2 Grammar: Present Perfect Simple and Present Perfect Continuous. T2: Environmental design in architecture 6. T1: U3.3 Reading & Vocabulary: Personal development; U 3.4 Speaking: Leaving voicemails, Abbreviations. Deadline: Quizzes 1-5 T2: Typography 7. T1: U4 Success and failure; 4.1 Presentation skills; 4.2 Grammar: Narrative tenses. T2: Interactive design 8. T1: U4.3 Reading & Vocabulary: Lessons for life; U 4.4 Writing: Minutes (1) Review UNITS 3 and 4. T2: Project 2 presentations 9. T1: U5 Exercise; 5.1 Presentation skills; 5.2 Grammar: Modals and related words: Past forms (1). T2: Graphic design (CRAP principle) 10. T1: U5.3 Reading & Vocabulary: Finance; U 5.4 Writing: An email (1), questions. T2: Animation. 11. T1: U6 Values; 12.1 Presentation skills; 6.2 Grammar: Zero, first and second conditionals. T2: Ceramic Design 12. T1: U6.3 Reading & Vocabulary: Ethical consumption; U 6.4 Writing: A consumer review; Review UNITS 5 and 6. Deadline: Quizzes 6-10 T2: Project 3 presentations 13. T1: Credit test T2: Course evaluation
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Diskuse, Výuka podporovaná multimédii, Prezentace práce studentů, Demonstrace dovedností, Seminář
- Kontaktní výuka
- 52 hodin za semestr
- Příprava na souhrnný test [6-30]
- 30 hodin za semestr
- Projekt individuální [40]
- 50 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| identifikovat všechny gramatické časy (přítomné, minulé, předpřítomné, předminulý, budoucí) |
| rozlišit strukturu otázek a záporů ve všech časech |
| identifikovat slovní druhy |
| vyjmenovat minulé časy a příčestí minulé sloves |
| identifikovat vedlejší věty (podmínkové, časové, vztažné, apod.) |
| Odborné dovednosti |
|---|
| - správně tvořit věty oznamovací a tázací ve všech časech |
| - zdůvodnit výběr gramatického času |
| - správně používat modální slovesa |
| - strukturovat text (např. vypravování, popis) |
| - interpretovat text (více než 1 strana) |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: používá s porozuměním odborný jazyk a symbolická a grafická vyjádření informací různého typu, |
| mgr. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
| bc. studium: efektivně využívá různé strategie učení k získání a zpracování poznatků a informací, hledá a rozvíjí účinné postupy ve svém učení, |
| bc. studium: efektivně využívá dostupné prostředky komunikace, verbální i neverbální, včetně symbolických a grafických vyjádření informací různého typu, |
| mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Obecná část identifikovat činný rod v přítomných časech |
| rozlišit budoucí formy času a jejich použití |
| vyjmenovat frázová slovesa k tématu konzumerismus |
| vyjmenovat slovní zásobu k tématu kariéra, zájmy, osobní růst, úspěch a neúspěch and finance. |
| Odborná část vyjmenovat slova a fráze používající se k zahájení a ukončení prezentace a pro udržení pozornosti publika při prezentování |
| vyjmenovat terminologii týkající se typografie, grafiky, keramiky |
| vyjmenovat činnosti animátora a druhy "stop-motion" animace |
| vyjmenovat části fotoaparátu |
| popsat principy designu nábytku, environmentálního designu |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Obecná část správně tvořit věty v budoucích časech |
| správně tvořit věty v trpném a činném rodu |
| Odborná část zahájit prezentaci, vhodně užívat "transitions" a prezentaci ukončit |
| vysvětlit proces tvorby maticí v tiskařství |
| popsat práci grafického designera, který se zabývá typografií |
| vyprávět o náplni činnosti animátora |
| vysvětlit rozdíl mezi Performance Art a Happeningem |
| vyjádřit schopnost |
| Prezentační dovednosti - dávání příkladů, používání rekvizit, autentičnost, přemýšlení o tom, jak prezentaci vnímá publikum |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
| mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
| bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
| bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
| mgr. studium: samostatně a odpovědně se rozhodují v nových nebo měnících se souvislostech nebo v zásadně se vyvíjejícím prostředí s přihlédnutím k širším společenským důsledkům jejich rozhodování, |
| mgr. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i širší veřejnosti vlastní odborné názory, |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Seminární výuka (diskusní metody), |
| Výuka podporovaná multimédii, |
| Demonstrace dovedností, |
| Prezentace práce studentů, |
| Diskuse, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Seminární výuka (diskusní metody), |
| Výuka podporovaná multimédii, |
| Demonstrace dovedností, |
| Prezentace práce studentů, |
| Diskuse, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Seminární výuka (diskusní metody), |
| Výuka podporovaná multimédii, |
| Demonstrace dovedností, |
| Diskuse, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Portfolio, |
| Průběžné hodnocení, |
| Skupinová prezentace, |
| Test, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Portfolio, |
| Průběžné hodnocení, |
| Test, |
| Skupinová prezentace, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Portfolio, |
| Průběžné hodnocení, |
| Test, |
| Skupinová prezentace, |
|
Doporučená literatura
|
-
Dolejš, J., Benešová, B. English for Artists 5.
-
Helen Stephenson, Lewis Lansford, Paul Dummett. Keynote: Upper Intermediate: student?s book. 2020. ISBN 978-1-305-39913-6.
|