|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
- Úkoly marketingu - Orientace na zákazníka, na trh - Vývoj marketingového konceptu - Marketingový výzkum - Formulování marketingových cílů - Strategické marketingové plánování - Portfolio - analýza - Marketingová strategie - Taktické marketingové plánování - Produktová analýza - Distribuční strategie - Komunikační strategie - AIDA - model
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Skupinová výuka, Projektová výuka, Výuka podporovaná multimédii, Demonstrace dovedností, Cvičení
- Projekt týmový [20-60 / počet studentů]
- 10 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
- 15 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| mít znalosti na úrovni předmětu ÚJP/NC8W nebo velmi dobrou znalost německého jazyka - dle SERR úroveň B2 |
| Výsledky učení |
|---|
| komunikovat v jazyce německém v oblasti marketingové terminologie - vysvětlit význam pojmů z oblasti marketingové komunikace |
| Odborné dovednosti |
|---|
| zpracovat návrh komunikační strategie fiktivní firmy - prezentovat výstupy z vlastních dotazníků, výzkumu |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Cvičení (praktické činnosti), |
| Výuka podporovaná multimédii, |
| Demonstrace dovedností, |
| Projektová výuka, |
| Skupinová výuka, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
| Individuální prezentace, |
| Výstupní projekt, |
|
Doporučená literatura
|
-
KALKA, R., MÄßEN, A. Marketing. 5. Auflage. Planegg: Rudolf Haufe Verlag GmbH, 2009. ISBN 978-3-448-10043-3.
-
Körmendy, Viliam. Německo-český slovník marketingových výrazů. Bratislava : Uniapress, 1997. ISBN 80-85313-27-8.
-
LÉVY-HILLERICH, Dorothea. Kommunikation in der Wirtschaft. Plzeň: FRAUS, 2009. ISBN 978-80-7238-893-6.
|