|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
1. týden ( 4 hod.) Úvod, seznámení s obsahem zkoušky 2. týden ( 4 hod.) Část: Psaní 1 3. týden ( 4 hod.) Část: Psaní 1 4. týden ( 4 hod.) Část: Psaní 2 5. týden ( 4 hod.) Část: Psaní 2 6. týden ( 4 hod.) Část: Poslech 7. týden ( 4 hod.) Část: Poslech 8. týden ( 4 hod.) Část: Čtení 9. týden ( 4 hod.) Část: Čtení 10. týden ( 4 hod.) Část: Mluvení 11. týden ( 4 hod.) Část: Mluvení 12. týden ( 4 hod.) Zkušební testování 13. týden: vyhodnocení kurzu a výsledků testu
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
E-learning, Výuka podporovaná multimédii, Samostudium studentů, Seminář
- Příprava na souhrnný test [6-30]
- 40 hodin za semestr
- E-learning [dáno e-learningovým kurzem]
- 20 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 52 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| - rozlišit a používat běžnou slovní zásobu související s rodinným, pracovním a každodenním životem |
| - rozlišit a používat odbornou slovní zásobu dle osobního zaměření |
| - rozlišit formální a neformální komunikaci |
| - prokázat znalost gramatických jevů potřebných pro běžnou komunikaci |
| Odborné dovednosti |
|---|
| - vyhledat důležitou informaci v delším a složitém autentickém textu |
| - analyzovat texty psané běžně užívaným jazykem vztahujícím se k odbornosti studenta |
| - reprodukovat obsah konverzace rodilých mluvčích ve standardním dialektu |
| - postihnout hlavní smysl televizních a rozhlasových pořadů |
| - nepřipraven začít konverzovat o tématech, která jsou mu známá nebo souvisejí s každodenním životem |
| - napsat souvislý srozumitelný text na téma, které student zná nebo ho osobně zajímá |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: používá s porozuměním odborný jazyk a symbolická a grafická vyjádření informací různého typu, |
| mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| - rozlišit běžný a akademický jazyk |
| - rozlišit texty po stylistické stránce |
| Odborné dovednosti |
|---|
| - analyzovat širokou škálu textů |
| - vyhledat informace v široké škále textů, zejména akademického charakteru |
| - analyzovat nebo shrnout písemné či ústní projevy na odborná témata |
| - polemizovat a argumentovat |
| - psát širokou škálu písemných útvarů |
| - reprodukovat informace získané četbou nebo poslechem obecných i odborných textů |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
| mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
| bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| E-learning, |
| Výuka podporovaná multimédii, |
| Samostudium, |
| Cvičení (praktické činnosti), |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Cvičení (praktické činnosti), |
| E-learning, |
| Samostudium, |
| Výuka podporovaná multimédii, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Cvičení (praktické činnosti), |
| E-learning, |
| Samostudium, |
| Výuka podporovaná multimédii, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Test, |
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Test, |
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Test, |
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
|
Doporučená literatura
|
-
Brook-Hart,B. Instant IELTS. Cambridge University press, 2004.
-
Jakeman, V., McDowell, C. Cambridge Practice Tests for IELTS 1. Cambridge University Press, 2004.
-
Jakeman,V., McDowell, C. Step Up to IELTS. Cambridge University Press, 2004.
|