|
Vyučující
|
-
Kokošková Vendula, Mgr.
-
Bušek Filip
-
Vaníčková Soňa, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
1. Course information. Unit 7 - TED TALK - What I've learned from my autistic brothers. Present.skills - Being concise. 2. Unit 7 - Present perfect x Past simple. Encouraging diversity. A job interview. Writing a CV. 3. Unit 8 - TED TALK - A skateboard, with a boost. Presentation skills - Signposting. Predictions with will and might. 4. Unit 8 - Describing devices. Phrases in telephoning. Writing short emails. 5. Unit 9 - TED TALK - How to tie your shoes. Presentation skills - Demonstrating. Zero and first conditional. 6. Unit 9 - Getting the basics right. Practical solutions. Giving instructions. Writing an email to a visitor. 7. Unit 10 - TED TALK - How we can eat our landscapes. Present.skills-Being straightforward. The passive. 8. Unit 10 - Big rise in greenhouse emissions. Food. In a restaurant. Writing - A description of a system. 9. Unit 11 - TED TALK - Life at 30,000 feet. Presentation skills-Dealing with questions. Modal verbs. 10. Unit 11 - Famous quotes. Problems solving. Writing - Posting advice on a forum. 11. Unit 12 - TED TALK - How to succeed? Get more sleep. Presentation skills-Using humour. Second conditional. 12. Unit 12 - Health and well-being news. Time wasting. Writing a reply to an enquiry. 13. Course evaluation.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Příprava na dílčí test [2-10]
- 16 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 10 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| rozlišit přítomný čas prostý a průběhový |
| identifikovat počitatelná a nepočitatelná podstatná jména |
| rozlišit minulý čas prostý a průběhový |
| identifikovat druhý a třetí stupeň přídavných jmen |
| identifikovat předpřítomná čas prostý a průběhový |
| rozpoznat slovesné vzory s -ing nebo infinitivem |
| rozlišit formální a neformální email |
| identifikovat předpřítomný čas |
| rozlišit podmětnou a předmětnou otázku |
| identifikovat marketingová slovní spojení |
| Odborné dovednosti |
|---|
| popsat různé druhy profesí, kariéru |
| popsat studia |
| diskutovat na téma trendy, zvyky |
| adekvátně začít a ukončit prezentaci |
| vysvětlit finanční záležitosti |
| používat gesta při prezentaci |
| sdělit svůj názor, zeptat se na názor |
| vést nezávaznou konverzaci |
| napsat formální i neformální email |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| rozlišit předpřítomný a minulý čas |
| rozlišit použití will a might pro předvídání |
| rozlišit první a druhý kondicionál |
| rozlišit činný a trpný rod |
| vyjmenovat některá frázová slovesa |
| pojmenovat druhy jídla |
| vyjmenovat modální slovesa |
| rozlišit slovní spojení s make a do |
| analyzovat problém a navrhnout řešení |
| vyjmenovat přídavná jména týkající se tématu well-being |
| Odborné dovednosti |
|---|
| plynule přecházet z tématu na jiné téma |
| napsat životopis |
| vysvětlit možnosti uvedení produktu na trh |
| absolvovat pracovní pohovor |
| shrnout informace ze složitějšího odborného textu |
| popsat osobní vlastnosti |
| poradit si s neznámými slovíčky |
| popsat zařízení |
| provést telefonický hovor |
| vysvětlit mezikulturní povědomí |
| napsat krátký email |
| různými způsoby vyjádřit pozitivní postoje |
| porozumět rychlé řeči |
| vystihnout hlavní myšlenky debaty |
| interpretovat názor na work-life balance |
| dávat pokyny |
| objednat si jídlo v restauraci |
| doložení klíčových bodů pomocí slidů |
| reagovat na otázky při prezentování |
| zveřejnit radu na fóru |
| přizpůsobit prezentaci publiku |
| napsat odpověď na dotaz |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| E-learning, |
| Výuka podporovaná multimédii, |
| Skupinová výuka, |
| Samostatná práce studentů, |
| Diskuse, |
| Kooperativní výuka, |
| Analyticko-kritická práce s textem, |
| Seminární výuka (diskusní metody), |
| Odborné dovednosti |
|---|
| E-learning, |
| Výuka podporovaná multimédii, |
| Demonstrace dovedností, |
| Diskuse, |
| Kooperativní výuka, |
| Skupinová výuka, |
| Samostatná práce studentů, |
| Analyticko-kritická práce s textem, |
| Seminární výuka (diskusní metody), |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Seminární výuka (diskusní metody), |
| E-learning, |
| Výuka podporovaná multimédii, |
| Analyticko-kritická práce s textem, |
| Demonstrace dovedností, |
| Samostatná práce studentů, |
| Skupinová výuka, |
| Kooperativní výuka, |
| Diskuse, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Vzájemné hodnocení studentů, |
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
| Průběžné hodnocení, |
| Sebehodnocení, |
| Formativní hodnocení, |
| Test, |
| Individuální prezentace, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
| Seminární práce, |
| Průběžné hodnocení, |
| Sebehodnocení, |
| Ústní zkouška, |
| Formativní hodnocení, |
| Vzájemné hodnocení studentů, |
| Test, |
| Individuální prezentace, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
| Seminární práce, |
| Průběžné hodnocení, |
| Sebehodnocení, |
| Vzájemné hodnocení studentů, |
| Formativní hodnocení, |
| Ústní zkouška, |
| Test, |
| Individuální prezentace, |
|
Doporučená literatura
|
-
Dummett, Paul; Stephenson, Helen; Lansford, Lewis. Keynote Intermediate Student's Book. .
|