|
Vyučující
|
-
Tollet William Andrew, Bc. et Mgr. M.Litt.
-
Reynaert Barbora, Mgr. Ph.D.
-
Klečková Gabriela, Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Rozvoj jazykových dovedností v tématických celcích jako work, communication atd.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Skupinová výuka, Diskuse, Demonstrace dovedností, Samostudium studentů, Cvičení
- Kontaktní výuka
- 24 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku [10-60]
- 30 hodin za semestr
- Příprava na souhrnný test [6-30]
- 10 hodin za semestr
- Příprava na dílčí test [2-10]
- 5 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| aPJ, APJ1, APJ2, APJ3, APJ4 |
| Výsledky učení |
|---|
| studenti jsou schopni porozumět hlavním myšlenkám složitých textů pojednávajících jak o konkrétních, tak o abstraktních tématech konverzovat s určitou mírou plynulostí a spontánnosti využít kontextu k pochopení projevu, číst složité texty a rychle vyhledat konkrétní informace, dokáže odhadnout význam z kontextu psát zprávy a eseje, zapisovat poznámky, písemně diskutovat i vyjadřovat emoce |
| Vyučovací metody |
|---|
| Cvičení (praktické činnosti), |
| Demonstrace dovedností, |
| Skupinová výuka, |
| Samostudium, |
| Diskuse, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Kombinovaná zkouška, |
| Test, |
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
| Průběžné hodnocení, |
|
Doporučená literatura
|
-
C. Redston, G Cunningham:. Face2face:upper-intermediate.. Cambridge : Cambridge University Press, 2007.
-
Hashemi, L., & Thomas, B. Cambridge Grammar for First Certificate (2nd ed.). Cambridge: Cambridge University Press., 2008.
-
Thomas, B. & Matthews, L. Cambridge Vocabulary for First Certificate.. Cambridge: Cambridge University Press., 2007.
|