-
ANDERSON, D.R., SWEENEY, D.J., WILLIAMS, T.A. An Introduction to Management Science - Quantitative Approaches to Decision Making.
-
DANIEL, W. W., TERRELL, J. C. Business statistics : for management and economics. 7th ed. Boston : Houghton Mifflin Co., 1995. ISBN 0-395-71231-9.
-
Hebák, Petr. Vícerozměrné statistické metody [1]. Praha : Informatorium, 2004. ISBN 80-7333-025-3.
-
Hendl, Jan. Přehled statistických metod : analýza a metaanalýza dat. 3., přeprac. vyd. Praha : Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-482-3.
-
HINDLS, R., HRONOVÁ, S., NOVÁK, I. Analýza dat v manažerském rozhodování. 1. vyd. Praha : Grada, 1999. ISBN 80-7169-255-7.
-
Hindls, Richard. Statistika pro ekonomy. Praha : Professional Publishing, 2006. ISBN 80-86946-16-9.
-
HUŠEK, R., MAŇAS, M. Matematické modely v ekonomii. Vyd. 1. Praha : SNTL, 1989. ISBN 80-03-00098-X.
-
JABLONSKÝ, J. Operační výzkum: kvantitativní modely pro ekonomické rozhodování. Praha: Professional Publishing, 2002. ISBN 80-86419-42-8.
-
Lukáš, L. Pravděpodobností modely v managementu - teorie zásob a statistický popis poptávky. Academia Praha, 2012. ISBN 978-80-200-2005-5.
-
Lukáš, L. Pravděpodobnostní modely v managementu - Markovovy řetězce a systémy hromadné obsluhy. Academia Praha, 2009. ISBN 978-80-200-1704-8.
-
Pecáková, Iva. Statistika v terénních průzkumech. 2., dopl. vyd. Praha : Professional Publishing, 2011. ISBN 978-80-7431-039-3.
-
RENDER, B., HANNA, M. E., STAIR, R. M. Jr. Quantitative analysis for management. 1eight ed. Upper Saddle River : Prentice Hall, 2003. ISBN 0-13-049543-3.
-
Řezanková, Hana. Analýza dat z dotazníkových šetření. 3., aktualiz. vyd. Praha : Professional Publishing, 2011. ISBN 978-80-7431-062-1.
|