|
Vyučující
|
-
Wagnerová Lada, PhDr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Konkrétní pracoviště pro výkon praxe si student vybírá a dojedná sám po konzultaci s mentorem oboru. Praxe musí mít vztah alespoň k některému z odborných předmětů (povinnému nebo volitelnému). Délka praxe činí minimálně 4 týdny (20 pracovních dní dle ECTS), praxe může být vykonána najednou, na dvakrát nebo dělena i jinak, zvolená forma však nesmí narušovat výuku.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Seminární výuka, Přednáška
- Praktická výuka [vyjádření počtem hodin]
- 140 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 10 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 6 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| opsat základy pracovní etikety a komunikace v organizacích |
| sestavit vlastní SWOT analýzu a odborný životopis |
| vyjmenovat základní pojmy z oblasti mediální komunikace |
| Odborné dovednosti |
|---|
| používat různé postupy při řešení problémů |
| aplikovat praktické dovednosti, nabyté předchozím studiem své studijní specializace |
| sestavit texty vhodné k veřejnému publikování v písemné nebo auditivní podobě |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
| bc. studium: kriticky přistupuje ke zdrojům informací, informace tvořivě zpracovává a využívá při svém studiu a praxi, |
| bc. studium: zvažuje možné klady a zápory jednotlivých variant řešení, včetně posouzení jejich rizik a důsledků, |
| bc. studium: je otevřený k využití různých postupů při řešení problémů, nahlíží problém z různých stran, |
| bc. studium: rozumí sdělením různého typu v různých komunikačních situacích, správně interpretuje přijímaná sdělení a věcně argumentuje; v nejasných nebo sporných komunikačních situacích pomáhá dosáhnout porozumění, |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| popsat organizační strukturu vybrané společnosti |
| aplikovat teoretické poznatky oboru do praxe |
| formulovat základní poznané principy související s provozem či komunikací |
| Odborné dovednosti |
|---|
| začlenit se do běžných pracovních úkolů v podmínkách a prostředí budoucí profese |
| pracovat v týmu či jednotlivě v konkrétní firmě či instituci |
| porovnat stav zjištěný ve vybrané společnosti s teoretickými znalostmi |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
| bc. studium: dle rámcového zadání a přidělených zdrojů koordinují činnost týmu, nesou odpovědnost za jeho výsledky, |
| bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Studijní praxe, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Studijní praxe, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Studijní praxe, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Individuální prezentace, |
| Průběžné hodnocení, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Individuální prezentace, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Individuální prezentace, |
| Průběžné hodnocení, |
|
Doporučená literatura
|
-
Zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce.
-
Valentová, Klára. Zákoník práce: komentář. Praha, 2018. ISBN 978-80-7400-534-3.
|