|
Vyučující
|
-
Němcová Bohuslava, Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Základní pojmy ve sféře obchodního jednání - výstava zboží, celní odbavování, jednání o formách a podmínkách smlouvy - ceny, balení, značení, záruky, inspekce, testování a rozbory vzorků, uvedení do provozu, přejímka zboží, jednání o přepravě a pojištění, stížnosti a arbitráže; prodej prostřednictvím obchodních zástupců, založení společného podniku.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Skupinová výuka, Samostatná práce studentů, Samostudium studentů, Seminář
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Příprava na souhrnný test [6-30]
- 11 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku [10-60]
- 30 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
- 11 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| kurz předpokládá znalosti německého jazyka na úrovni B2 Společného evropského referečního rámce |
| Výsledky učení |
|---|
| student bude schopen uplatnit komparativní hledisko při hodnocení situace na německém a českém trhu. Dokáže připravit obsáhlejší cizojazyčnou prezentaci v dílčích segmentech obchodního jednání. Obeznámí se s tradicemi českého i německého lázeňství. Na konverzační úrovni si osvojí vyšší úrovně řečových i odborných kompetencí |
| Vyučovací metody |
|---|
| Seminární výuka (diskusní metody), |
| Skupinová výuka, |
| Samostudium, |
| Samostatná práce studentů, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Ústní zkouška, |
| Test, |
| Seminární práce, |
| Individuální prezentace, |
|
Doporučená literatura
|
-
DE LA MOTTE, Günter. All inclusive - Fachwissen Tourismus. Wirtschaften und kundenorientiert beraten. Haan Gruiten: Verlag Europa-Lehrmittel, 2011. ISBN 978-3-8085-6066-2.
-
FUCHS, Wolfgang; MUNDT; Jörn W.; ZOLLONDZ; Hans-Dieter. Lexikon Tourismus: Destinationen, Gastronomie, Hotellerie, Reisemittler, Reiseveranstalter, Verkehrstäger. München: Oldenbourg Verlag, 2008. ISBN 978-3-486-25069-5.
|