Vyučující
|
-
Baroch Pavel, Doc. Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Projekt v rámci moderní programově orientované výuky. Studenti dokončí práce na bakalářské práci (na téma vybrané v rámci předmětu PRJ5). Důraz bude kladen na samostatnou práci studenta. Prezentace výsledků v písemné (bakalářská práce) i ústní (obhajoba bakalářské práce) formě.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Samostatná práce studentů
- Praktická výuka [vyjádření počtem hodin]
- 300 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku [10-60]
- 60 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
popsat principy a základní zákonitosti fyziky a techniky vakua |
popsat principy a základní zákonitosti fyziky pevných látek |
popsat fyzikální principy základních experimentálních technik nebo základních výpočetních metod |
charakterizovat základní funkce analytického a grafického softwaru pro zpracování a vyhodnocení získaných dat |
Odborné dovednosti |
---|
využít praktických zkušeností s potřebnými experimentálními technikami |
samostatně analyzovat, zpracovat a vyhodnotit získaná data |
využívat výpočetní techniku pro zpracování a vyhodnocení výsledků experimentů |
vypracovat odbornou zprávu a veřejně prezentovat výsledky projektu |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: kriticky přistupuje ke zdrojům informací, informace tvořivě zpracovává a využívá při svém studiu a praxi, |
bc. studium: uplatňuje při řešení problémů vhodné metody a dříve získané vědomosti a dovednosti, kromě analytického a kritického myšlení využívá i myšlení tvořivé s použitím představivosti a intuice, |
bc. studium: používá s porozuměním odborný jazyk a symbolická a grafická vyjádření informací různého typu, |
bc. studium: efektivně využívá moderní informační technologie, |
bc. studium: je otevřený k využití různých postupů při řešení problémů, nahlíží problém z různých stran, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
popsat teorie, metody a aplikace v rámci zvolené oblasti fyziky |
popsat principy, na kterých je založena příslušná experimentální technika nebo příslušná výpočetní metoda |
definovat správnou strukturu bakalářské práce a pravidla pro její vypracování |
definovat správnou strukturu prezentace bakalářské práce a pravidla pro její přednesení |
Odborné dovednosti |
---|
nezávisle naplánovat, provést a zdokumentovat zadaný projekt |
vyhledat relevantní literaturu včetně ocenění její platnosti a kvality, správně na ni odkazovat |
kriticky zhodnotit získané závěry s ohledem na současný stav poznání v dané oblasti výzkumu |
prezentovat své výsledky ve formě sepsané bakalářské práce |
dodržovat vědecké a technické obsahové standardy, strukturu a jazyk bakalářské práce |
prezentovat své výsledky ve formě srozumitelné ústní prezentace, při dodržení určeného časového limitu a obsahu |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Samostatná práce studentů, |
Individuální konzultace, |
Samostudium, |
Odborné dovednosti |
---|
Samostatná práce studentů, |
práce v laboratoři |
Demonstrace dovedností, |
Obecné způsobilosti |
---|
Samostudium, |
Řešení problémů, |
Samostatná práce studentů, |
Prezentace práce studentů, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Kvalifikační práce, |
Průběžné hodnocení, |
Odborné dovednosti |
---|
Kvalifikační práce, |
Obecné způsobilosti |
---|
Kvalifikační práce, |
Doporučená literatura
|
-
Stanovuje školitel při zadání./Given by the supervisor while specifying the subject of the thesis..
|