-
ERIKSEN, Thomas Hylland. Sociální a kulturní antropologie. Praha, 2008. ISBN 9788073674656.
-
HAVLÍNOVÁ, Ivana. Didaktické náměty pro učitele občanské výchovy a základů společenských věd. Praha, 2014. ISBN 978-80-7290-670-3.
-
Hillenbrand, Carole. Islám : historie, současnost a perspektivy. 2017. ISBN 978-80-7432-685-1.
-
Horyna, Břetislav. Idea Evropy : pohledy do filosofie dějin. Vyd. 1. Praha : Argo, 2001. ISBN 80-7203-299-2.
-
Jirásková, Věra. Základy společenských věd: pro učitele učitelů ? studenty pedagogických fakult. Praha, 2004. ISBN 978-80-86432-66-1.
-
Obst, Otto. Obecná didaktika. 2. vydání. 2017. ISBN 978-80-244-5141-1.
-
Pavlíček, Václav. Ústava a ústavní řád České republiky. II, Práva a svobody - komentář. 2.dopl.a podstatně rozš.vyd. Praha : Linde, 2002. ISBN 80-7201-391-2.
-
Slavík, J., Janík, T., Najvar, P., Knecht, P. Transdisciplinární didaktika. O učitelském sdílení znalostí a zvyšování kvality výuky napříč obory.. Brno, 2017. ISBN 978-80-210-8568-8.
-
Slavík, Jan; Stará, Jana,; Uličná, Klára,; Najvar, Petr. Didaktické kazuistiky v oborech školního vzdělávání. I. vydání. 2017. ISBN 978-80-210-8758-3.
-
Snyder, Timothy. Černá zem : holokaust - historie a varování. V českém jazyce vydání první. 2015. ISBN 978-80-7432-655-4.
-
Svoboda, Michal. Psychosociální interakční výcvik v pedagogické praxi. 2017. ISBN 978-80-261-0676-0.
-
Veber, Václav. Dějiny sjednocené Evropy : od antických počátků do současnosti. 3., dopl. vyd. Praha : NLN, Nakladatelství Lidové noviny, 2012. ISBN 978-80-7422-183-5.
|