|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Obsahem předmětu je rozšíření znalostí studentů získaných v základních matematických předmětech o řadu aplikačních příkladů a historických poznámek, a to v německém jazyce. Konkrétně se jedná o tyto oblasti matematiky: elementární matematika (Elementare Mathematik), analytická geometrie (Analytische Geometrie), diferenciální počet (Differentialrechnung) a integrální počet (Integralrechnung).
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednáška s aktivizací, Prezentace práce studentů, Demonstrace dovedností, Studium textů
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
- 15 hodin za semestr
- Příprava na dílčí test [2-10]
- 15 hodin za semestr
- Příprava na souhrnný test [6-30]
- 25 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| u studentů se předpokládají znalosti matematily v rozsahu střední školy a aktivní znalost německého jazyka, tj. schopnost komunikovat v tomto jazyce |
| Výsledky učení |
|---|
| znalost základních matematických pojmů a schopnost komunikace o základních odborných problémech v cizím jazyce - němčině. Po absolvování předmětu bude student schopen pracovat s odborným textem v němčině a připravit krátký odborný příspěvek v německém jazyce např. na seminář |
| Vyučovací metody |
|---|
| Přednáška s aktivizací studentů, |
| Analyticko-kritická práce s textem, |
| Demonstrace dovedností, |
| Prezentace práce studentů, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Test, |
| Individuální prezentace, |
|
Doporučená literatura
|
-
Gellert, W. Mathematik.
-
Meyberg, K., Vachenauer, P. Hoehere Mathematik 1. Berlin, 2001. ISBN 3-540-41850-4.
-
Walter W. Analysis 1. Berlin, 1992. ISBN 3-540-55234-0.
|