|
Vyučující
|
-
Pašek Jan, doc. Ing. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Obhajoba bakalářské práce probíhá formou ústní prezentace před komisí. Při hodnocení se přihlíží ke kvalitě samostatné práce, k úrovni prezentace bakalářské práce, k úrovni reakce studenta na připomínky oponenta a vedoucího bakalářské práce i ve všeobecné diskuzi. Při hodnocení se rovněž zohledňuje hodnocení bakalářské práce oponentem a vedoucím bakalářské práce. Požadována je zejména: - systematičnost a samostatnost při tvorbě bakalářské práce, - zvládnutí konkrétních dílčích úkolů, - schopnost řešit zadaný problém komplexně, - schopnost prezentovat svoji práci v grafické, písemné i ústní podobě.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
nespecifikováno
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| znát a orientovat se ve stavebních materiálech |
| znát a orientovat se ve stavebních konstrukcích |
| znát a orientovat se ve statice staveb |
| znát a orientovat se ve stavebních technologiích |
| zpracovat odborný text |
| Odborné dovednosti |
|---|
| zvolit vhodný stavební materiál |
| zvolit vhodný konstrukční systém stavby |
| staticky posoudit navrženou stavební konstrukci |
| zvolit vhodnou technologii realizace stavby |
| zpracovat a prezentovat odbornou problematiku |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
| bc. studium: kriticky přistupuje ke zdrojům informací, informace tvořivě zpracovává a využívá při svém studiu a praxi, |
| bc. studium: rozpozná problém, objasní jeho podstatu, rozčlení ho na části, |
| bc. studium: zvažuje možné klady a zápory jednotlivých variant řešení, včetně posouzení jejich rizik a důsledků, |
| bc. studium: rozumí sdělením různého typu v různých komunikačních situacích, správně interpretuje přijímaná sdělení a věcně argumentuje; v nejasných nebo sporných komunikačních situacích pomáhá dosáhnout porozumění, |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| vlastností stavebních materiálů |
| vlastností stavebních konstrukcí |
| statiky pozemních staveb |
| technologií provádění pozemních staveb |
| Odborné dovednosti |
|---|
| navrhovat vhodné materiálové řešení pozemních staveb |
| navrhovat a optimalizovat stavební konstrukce |
| dimenzovat a staticky posuzovat stavební konstrukce |
| navrhovat a optimalizovat technologie provádění pozemních staveb |
| zpracovat a prezentovat odbornou problematiku |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
| bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
| bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Diskuse, |
| Prezentace práce studentů, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Diskuse, |
| Prezentace práce studentů, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Diskuse, |
| Prezentace práce studentů, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Výstupní projekt, |
| Ústní zkouška, |
| Individuální prezentace, |
| Obhajoba kvalifikační práce, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Výstupní projekt, |
| Ústní zkouška, |
| Individuální prezentace, |
| Obhajoba kvalifikační práce, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Výstupní projekt, |
| Ústní zkouška, |
| Individuální prezentace, |
| Obhajoba kvalifikační práce, |
|
Doporučená literatura
|
-
Podklady k odborným předmětům.
-
Podklady k odborným předmětům.
|