|
Vyučující
|
-
Mičík Michal, doc. Ing. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Předmět je určen pro doktorské studium. Strategické řízení firem a organizací - limitující faktor marketingového procesu Hodnocení tržní výkonnosti podniku Strategický marketingový proces: plánování, realizace, kontrola Základní a specifické metody marketingové situační analýzy Marketingový informační systém, PIMS program Strategické marketingové cíle, proces přípravy marketingových strategií Marketingové strategie Implementace marketingových strategií; strategicky orientovaná firemní kultura Marketingový audit Specifika tvorby marketingové strategie na mezinárodních trzích Marketingové strategie v mezních podnikatelských situacích
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Projekt individuální [40]
- 260 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 30 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku [10-60]
- 100 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| absolvovat magisterský stupeň studia |
| mít výborné znalosti marketingových principů |
| Odborné dovednosti |
|---|
| aplikovat základní marketingové metody |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
| mgr. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
| mgr. studium: do řešení problémůzahrnují úvahu o jejich etickém rozměru, |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| diskutovat a vysvětlit soudobé marketingové teorie |
| Odborné dovednosti |
|---|
| zpracovat strategický marketingový plán |
| obhájit zpracované řešení |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| mgr. studium: samostatně a odpovědně se rozhodují v nových nebo měnících se souvislostech nebo v zásadně se vyvíjejícím prostředí s přihlédnutím k širším společenským důsledkům jejich rozhodování, |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Přednáška s diskusí, |
| Samostudium, |
| Individuální konzultace, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Samostudium, |
| Samostatná práce studentů, |
| Individuální konzultace, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Samostatná práce studentů, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Ústní zkouška, |
| Seminární práce, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Seminární práce, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Ústní zkouška, |
|
Doporučená literatura
|
-
CRAVENS, David, Nigel PIERCY. Strategic Marketing, 10th ed.. McGraw-Hill/Irwin, 2012. ISBN 13: 978-007802890.
-
DAWAR, N. Shifting Your Strategy from Products to Customers. Boston: Harward Business Review Press, 2013. ISBN 978-1-4221-8717-3.
-
KERIN, Roger, Robert PETERSON. Strategic Marketing Problems, 13th ed.. 7 Prentice Hall, 2012. ISBN 13: 978-013274725.
-
MACBETH, D. K. Strategic Analysis of Supply Chain Design.. Southampton (UK): Univerzity of Southampton Business School 1.ed. 79 pp. ISBN 978-87-403-1178-5.
-
MOORADIAN, Todd, Kurt MATZLER, Larry RING. Strategic Marketing, 1st ed.. Good Dog Publishing, 2014. ISBN 13: 978-099054270.
-
Smrčka, Luboš; Plaček, Jan. Company control and takeovers as a growth strategy. 2015. ISBN 978-0-9933254-0-3.
|