-
Burešová, Pavla. Vybrané kapitoly z hotelnictví a gastronomie. Svazek první, Gastronomické služby. Vyd. 1. Praha : Wolters Kluwer, 2014. ISBN 978-80-7478-498-9.
-
Čížek, Petr. Strategic business process management implementation within chosen spa facility. Aktuální problémy cestovního ruchu : Autencitita v. 2018.
-
David, Petr; Soukup, Vladimír. Západočeské lázně : s mapovým atlasem. Praha : Soukup & David, 2001. ISBN 80-86050-91-2.
-
Dědina, Jiří. Management, organizování a ekonomika lázeňství - vybrané kapitoly. Vyd. 1. [Praha] : Vysoká škola cestovního ruchu, hotelnictví a lázeňství, 2004. ISBN 80-86592-01-4.
-
Evans, Nigel. Strategic management for tourism, hospitality and events. Third edition. 2020. ISBN 978-1-138-34594-2.
-
Hán, Jan; Beránek, Martina,; Belešová, Stanislava; Mrkos, Dan,; Studnička, Petr,; Sochůrková, Martina. Vybrané kapitoly z hotelnictví a gastronomie. Svazek druhý, Ubytovací služby. Vydání první. 2016. ISBN 978-80-7552-253-5.
-
Jakubíková, Dagmar. Lázeňství a kultura-významné složky cestovního ruchu Karlovarského kraje. Sborník přednášek Úloha měst jako kulturních cente. 2002.
-
Jakubíková, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu : jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha : Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4209-0.
-
Jakubíková, Dagmar. Marketing v lázeňství. COT business ISSN 1212-4281 Č. 4 (2005), s. 16-17. 2005.
-
Jakubíková, Dagmar; Vildová, Eliška; Janeček, Petr; Tlučhoř, Jan. Lázeňství : management a marketing. První vydání. 2019. ISBN 978-80-271-2461-9.
-
Jauhari, Vinnie. Hospitality marketing and consumer behavior : creating memorable experiences. 2017. ISBN 978-1-77188-378-8.
-
Knop, Karel. Lázeňství : Ekonomika a management. 1. vyd. Praha : Grada, 1999. ISBN 80-7169-717-6.
-
Křížek, Vladimír. Obrazy z dějin lázeňství. 1. vyd. Praha : Avicenum, 1987.
-
Morávková, Naděžda. Řeháčková, Diana. Jáchymovské radiové lázně v minulosti a přítomnosti. Memo ISSN 1804-753X Roč. 3, č. 1 (2013), s. 107-10. 2013.
-
Salač, Gustav. Stolničení. Vyd. 2. - dotisk. Praha : Fortuna, 2001. ISBN 80-7168-752-9.
-
Schwartzhoffová, Eva. Lázeňství a wellness. 1. vydání. 2016. ISBN 978-80-244-5113-8.
-
Tesone, D. V. Zásady řízení pro obor hotelnictví, gastronomie a turismu. Vyd. 1. Praha : Wolters Kluwer Česká republika, 2011. ISBN 978-80-7357-655-4.
-
Vildová, Eliška. Measuring customer satisfaction and loyalty in spa companies. E+M Ekonomie a Management ISSN 1212-3609 Vol. 18. 2015.
-
Walton, John K. Mineral springs resorts in global perspective : spa histories. First issued in paperback. 2018. ISBN 978-1-138-37773-8.
|