|
Vyučující
|
-
Hommerová Dita, doc. Ing. Ph.D., MBA
-
Völkl Laura Ute, M.Sc.
|
|
Obsah předmětu
|
Případové studie z podnikové praxe z oblasti marketingového řízení a marketingových aplikací. Doplňkové informace pro studenty jsou v COURSEWARE.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
E-learning, Diskuse, Výuka podporovaná multimédii, Prezentace práce studentů, Skupinová konzultace, Samostatná práce studentů, Samostudium studentů, Samostudium literatury, Cvičení
- Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
- 40 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
- 12 hodin za semestr
- E-learning [dáno e-learningovým kurzem]
- 26 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| znát německý jazyk minimálně na středně pokročilé úrovni (předmět je vyučován v němčině) |
| znát základy marketingu |
| Výsledky učení |
|---|
| využívat teoretické základy marketingu a marketingové koncepce řízení podniku |
| porovnat marketingové a ostatní podnikatelské koncepce |
| pochopit a objasnit úlohu marketingu, marketingového plánování a informačních systémů v podnikové praxi, dále pak potřebu analýzy marketingového prostředí a faktorů prostředí |
| Odborné dovednosti |
|---|
| aplikovat marketingový mix a zpracovat zadanou případovou studii |
| prezentovat (obhájit) výsledky zpracované případové studie |
| diskutovat s vyučujícím v německém jazyce o možných postupech řešení |
| podložit svá tvrzení - aktivně vyhledat příklady na srovnání pro daný ekonomický problém |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
| bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
| bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| E-learning, |
| Výuka podporovaná multimédii, |
| Samostudium, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Diskuse, |
| Skupinová konzultace, |
| Demonstrace dovedností, |
| Cvičení (praktické činnosti), |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Cvičení (praktické činnosti), |
| Demonstrace dovedností, |
| Diskuse, |
| Skupinová konzultace, |
| E-learning, |
| Výuka podporovaná multimédii, |
| Samostudium, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Seminární práce, |
| Individuální prezentace, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
| Skupinová prezentace, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
| Seminární práce, |
| Skupinová prezentace, |
| Individuální prezentace, |
|
Doporučená literatura
|
-
Bruhn, Manfred. Marketingübungen : Basiswissen, Aufgaben, Lösungen : selbständiges Lerntraining für Studium und Beruf. 2., überarb. Aufl. Wiesbaden : Gabler, 2004. ISBN 3-409-21640-5.
-
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 14., global ed. Boston : Pearson Education, 2012. ISBN 978-0-273-75502-9.
-
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing-management: konzepte - instrumente - unternehmensfallstudien. 2016. ISBN 978-0-292-09262-1.
-
Meffert, Heribert; Burmann, Christoph,; Kirchgeorg, Manfred. Marketing : Arbeitsbuch : Aufgaben, Fallstudien, Lösungen. 10 Aufl. Wiesbaden : Gabler, 2009. ISBN 978-3-8349-1015-8.
-
Pepels, Werner. Fallstudien zum Marketing. 2015. ISBN 978-3-470-66241-1.
-
Werani, Thomas; Gaubinger, Kurt; Kinderman, Harald. Praxisorientiertes Business-to-Business-Marketing : Grundlagen und Fallstudien aus Unternehmen. Wiesbaden : Gabler, 2006. ISBN 978-3-8349-0346-4.
|