Předmět: Projektový seminář KMO

« Zpět
Název předmětu Projektový seminář KMO
Kód předmětu KMO/PS
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Čeština, Angličtina, Němčina
Statut předmětu Volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Tlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
  • Štumpf Petr, Doc. Ing. Ph.D.
Obsah předmětu
Zadání a konkretizace projektového tématu Skupinová konzultace - metody, postupy, informační zdroje Rešerše potřebných zdrojů Stanovení cílů a hlavních aktivit projektu Harmonogram zpracování, definice milníků a dílčích úkolů Zpracování jednotlivých částí projektu Individuální a skupinové konzultace Finalizace projektu a příprava prezentace Prezentace finální verze projektu a následná odborná diskuse

Studijní aktivity a metody výuky
  • Kontaktní výuka - 26 hodin za semestr
  • Projekt týmový [20-60 / počet studentů] - 48 hodin za semestr
  • Příprava prezentace (referátu) [3-8] - 4 hodiny za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
popsat základní aspekty marketingového managementu, obchodu a služeb
Odborné dovednosti
aplikovat základní nástroje marketingové situační analýzy
Obecné způsobilosti
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje,
bc. studium: kriticky přistupuje ke zdrojům informací, informace tvořivě zpracovává a využívá při svém studiu a praxi,
bc. studium: vytváří hypotézy, navrhuje postupné kroky, zvažuje využití různých postupů při řešení problému nebo ověřování hypotézy,
bc. studium: je otevřený k využití různých postupů při řešení problémů, nahlíží problém z různých stran,
bc. studium: uplatňuje při řešení problémů vhodné metody a dříve získané vědomosti a dovednosti, kromě analytického a kritického myšlení využívá i myšlení tvořivé s použitím představivosti a intuice,
Výsledky učení
Odborné znalosti
charakterizovat znalosti, které nastudoval a použil v kontextu řešení zadaného projektu
Odborné dovednosti
aplikovat znalosti z marketingového managementu, obchodu nebo služeb pro zpracování uceleného prakticky orientovaného projektu
vybrat vhodné zdroje, porozumět jim, analyzovat je, citovat a na jejich základě vytvořit cíl práce a formulovat výzkumné otázky
realizovat pomocí interdisciplinárního a samostatného přístupu řešení prakticky orientovaného úkolu
prezentovat zpracovanou studii a obhájit přijaté řešení
Obecné způsobilosti
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých,
bc. studium: dle rámcového zadání a přidělených zdrojů koordinují činnost týmu, nesou odpovědnost za jeho výsledky,
bc. studium: srozumitelně shrnou názory ostatních členů týmu,
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení,
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Seminární výuka (diskusní metody),
Samostudium,
Odborné dovednosti
Seminární výuka (diskusní metody),
Samostatná práce studentů,
Prezentace práce studentů,
Individuální konzultace,
Skupinová konzultace,
Řešení problémů,
Projektová výuka,
Obecné způsobilosti
Prezentace práce studentů,
Samostatná práce studentů,
Projektová výuka,
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Výstupní projekt,
Odborné dovednosti
Výstupní projekt,
Skupinová prezentace,
Obecné způsobilosti
Výstupní projekt,
Skupinová prezentace,
Doporučená literatura
  • DOLEŽAL, J. a kol. Projektový management: komplexně, prakticky a podle světových standardů.. 2016. ISBN 978-80-247-5.
  • Kerzner, Harold. Project management : a systems approach to planning, scheduling, and controlling. Twelfth edition. 2017. ISBN 978-1-119-16535-4.
  • Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 14. vyd. Praha : Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
  • Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 15e. 2018. ISBN 978-93-325-5718-5.
  • Skalický, Jiří; Jermář, Milan; Svoboda, Jaroslav. Projektový management a potřebné kompetence. 1. vyd. Plzeň : Západočeská univerzita, 2010. ISBN 978-80-7043-975-3.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr