|
Vyučující
|
-
Tlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
-
Štumpf Petr, doc. Ing. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Zadání a konkretizace projektového tématu Skupinová konzultace - metody, postupy, informační zdroje Rešerše potřebných zdrojů Stanovení cílů a hlavních aktivit projektu Harmonogram zpracování, definice milníků a dílčích úkolů Zpracování jednotlivých částí projektu Individuální a skupinové konzultace Finalizace projektu a příprava prezentace Prezentace finální verze projektu a následná odborná diskuse
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Projekt týmový [20-60 / počet studentů]
- 48 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 4 hodiny za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| popsat základní aspekty marketingového managementu, obchodu a služeb |
| Odborné dovednosti |
|---|
| aplikovat základní nástroje marketingové situační analýzy |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
| bc. studium: kriticky přistupuje ke zdrojům informací, informace tvořivě zpracovává a využívá při svém studiu a praxi, |
| bc. studium: vytváří hypotézy, navrhuje postupné kroky, zvažuje využití různých postupů při řešení problému nebo ověřování hypotézy, |
| bc. studium: je otevřený k využití různých postupů při řešení problémů, nahlíží problém z různých stran, |
| bc. studium: uplatňuje při řešení problémů vhodné metody a dříve získané vědomosti a dovednosti, kromě analytického a kritického myšlení využívá i myšlení tvořivé s použitím představivosti a intuice, |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| charakterizovat znalosti, které nastudoval a použil v kontextu řešení zadaného projektu |
| Odborné dovednosti |
|---|
| aplikovat znalosti z marketingového managementu, obchodu nebo služeb pro zpracování uceleného prakticky orientovaného projektu |
| vybrat vhodné zdroje, porozumět jim, analyzovat je, citovat a na jejich základě vytvořit cíl práce a formulovat výzkumné otázky |
| realizovat pomocí interdisciplinárního a samostatného přístupu řešení prakticky orientovaného úkolu |
| prezentovat zpracovanou studii a obhájit přijaté řešení |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
| bc. studium: dle rámcového zadání a přidělených zdrojů koordinují činnost týmu, nesou odpovědnost za jeho výsledky, |
| bc. studium: srozumitelně shrnou názory ostatních členů týmu, |
| bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Seminární výuka (diskusní metody), |
| Samostudium, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Seminární výuka (diskusní metody), |
| Samostatná práce studentů, |
| Prezentace práce studentů, |
| Individuální konzultace, |
| Skupinová konzultace, |
| Řešení problémů, |
| Projektová výuka, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Prezentace práce studentů, |
| Samostatná práce studentů, |
| Projektová výuka, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Výstupní projekt, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Výstupní projekt, |
| Skupinová prezentace, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Výstupní projekt, |
| Skupinová prezentace, |
|
Doporučená literatura
|
-
DOLEŽAL, J. a kol. Projektový management: komplexně, prakticky a podle světových standardů.. 2016. ISBN 978-80-247-5.
-
Kerzner, Harold. Project management : a systems approach to planning, scheduling, and controlling. Twelfth edition. 2017. ISBN 978-1-119-16535-4.
-
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 14. vyd. Praha : Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
-
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 15e. 2018. ISBN 978-93-325-5718-5.
-
Skalický, Jiří; Jermář, Milan; Svoboda, Jaroslav. Projektový management a potřebné kompetence. 1. vyd. Plzeň : Západočeská univerzita, 2010. ISBN 978-80-7043-975-3.
|