|
Vyučující
|
-
Benešová Daniela, Mgr. Ph.D.
-
Hommerová Dita, doc. Ing. Ph.D., MBA
|
|
Obsah předmětu
|
1.-3. Marketing pohybově-rekreačních akcí. 4.-5. Management pohybově-rekreačních akcí. 6.-8. Řízení projektů. 9.-10. Psychologie vedení týmu. 11.-12. Komunikace.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednáška s aktivizací, Přednáška s diskusí, Projektová výuka, Studium metodou řešení problémů, Přednáška, Přednáška s demonstrací, Seminář
- Příprava na dílčí test [2-10]
- 20 hodin za semestr
- Příprava na souhrnný test [6-30]
- 40 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 10 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 52 hodin za semestr
- Projekt individuální [40]
- 40 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| aplikovat základní poznatky z oboru didaktiky pohybových aktivit, znalost metod evaluace pohybového výkonu |
| Odborné dovednosti |
|---|
| aplikovat základní praktické dovednosti z oboru didaktiky pohybových aktivit |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| mgr. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| aplikovat poznatky z marketingu a managementu pohybově-rekreačních akcí |
| využívat poznatků z psychologie řízení týmu a řízení pohybových aktivit |
| Odborné dovednosti |
|---|
| využívat praktických dovedností z oboru řízení a organizace pohybových aktivit |
| aplikovat praktické dovednosti z oboru marketingu a managementu pohybově-rekreačních akcí |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| mgr. studium: plánují, podporují a řídí s využitím teoretických poznatků oboru získávání dalších odborných znalostí, dovedností a způsobilostí ostatních členů týmu, |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Přednáška založená na výkladu, |
| Přednáška s demonstrací, |
| Přednáška s diskusí, |
| Přednáška s aktivizací studentů, |
| Seminární výuka (diskusní metody), |
| Řešení problémů, |
| Projektová výuka, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Seminární výuka (diskusní metody), |
| Projektová výuka, |
| Exkurze, soustředění, výuka v terénu, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Projektová výuka, |
| Kooperativní výuka, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Písemná zkouška, |
| Test, |
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
| Seminární práce, |
| Průběžné hodnocení, |
| Individuální prezentace, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Individuální prezentace, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Výstupní projekt, |
|
Doporučená literatura
|
-
Bos, K., Brehm, W. Handbuch Gesuntheitssport. Hofmann, 2006. ISBN 978-3-7780-1202-9.
-
Čáslavová, Eva. Management a marketing sportu. 1. vyd. Praha : Olympia, 2009. ISBN 978-80-7376-150-9.
-
Deichert,J., Wopp, Ch. Hanbuch Freizeitsport. Hofmann, 2002. ISBN 978-3-7780-1841-5.
-
Sherrill, Claudine. Adapted physical activity, recreation, and sport : crossdisciplinary and lifespan. 6th ed. Boston : McGraw-Hill, 2004. ISBN 0-697-29513-3.
-
Sodhi, J., Sodhi, P. IT Project Management Handbook, Management Concepts, Inc. 2002.
|