Lecturer(s)
|
|
Course content
|
Basic requirements are determined by the desicion of the dean of Faculty of Law; tutor of thesis determines further requirements.
|
Learning activities and teaching methods
|
One-to-One tutorial
- E-learning (given by an e-learning course)
- 468 hours per semester
|
prerequisite |
---|
Knowledge |
---|
No particular prerequisites specified. |
student má znát různé strategie k získání a zpracování poznatků a informací; vytvářet hypotézy, navrhovat postupné kroky, zvažovat využití různých postupů při řešení problému nebo ověřování hypotézy; uplatňovat při řešení problémů vhodné metody a dříve získané vědomosti a dovednosti, kromě analytického a kritického myšlení využívat i myšlení tvořivé s použitím představivosti a intuice, kriticky přistupovat ke zdrojům informací, informace tvořivě zpracovávat a využívat |
Skills |
---|
student se má vyjadřovat v psaných projevech jasně, srozumitelně a přiměřeně tomu, komu, co a jak chce sdělit; používat s porozuměním odborný jazyk; vytvářet hypotézy, navrhovat postupné kroky, zvažovat možné klady a zápory jednotlivých variant řešení, včetně posouzení jejich rizik a důsledků, rozpoznat problém, objasnit jeho podstatu, rozčlenit ho na části |
Competences |
---|
N/A |
N/A |
learning outcomes |
---|
Knowledge |
---|
The student is able to present independently the results of its independent research work in front of the examination board, to defend their project and selection of research methods, and, at the same time, critically evaluate achieved results and outline prospects of further development in the relevant area. |
Skills |
---|
student bude způsobilý písemně prezentovat výsledky své samostatné diplomové práce před odbornou komisí a současně kriticky zhodnotit dosažené výsledky a nastínit prognózu dalšího vývoje v řešené oblasti |
Competences |
---|
N/A |
N/A |
teaching methods |
---|
Knowledge |
---|
One-to-One tutorial |
assessment methods |
---|
Bachelor's thesis assessment |
Recommended literature
|
|