Lecturer(s)
|
-
Hora Jaroslav, Doc. RNDr. CSc.
|
Course content
|
Content: Student chooses a topic of thesis offered by the department and under the tutor,s supervision works on a given task.
|
Learning activities and teaching methods
|
One-to-One tutorial, Self-study of literature
- E-learning (given by an e-learning course)
- 330 hours per semester
|
learning outcomes |
---|
Knowledge |
---|
aktivně užívat matematických poznatků získaných v předchozím bakalářském studiu |
chápat nejčastější chyby v diplomových pracích a vyhnout se jim |
vymezit možnosti využití počítačových technologií v matematice (včetně textových editorů) |
vymezit aktuální normu pro citaci literatury |
vymezit klíčové pojmy studovaného tématu v práci |
Skills |
---|
aktivně užívat dovedností získaných v předchozím bakalářském studiu |
samostatně studovat matematický text |
interpretovat získaná data |
správně citovat zdroje |
formulovat cíle a hypotézy |
správně strukturovat diplomovou práci |
vhodně formulovat závěry |
prezentovat svou práci před odbornou veřejností |
obhájit práci před komisí |
teaching methods |
---|
Knowledge |
---|
One-to-One tutorial |
Self-study of literature |
Individual study |
Skills |
---|
One-to-One tutorial |
Self-study of literature |
Individual study |
assessment methods |
---|
Knowledge |
---|
Bachelor's thesis assessment |
Skills |
---|
Bachelor's thesis assessment |
Recommended literature
|
-
dle diplomové práce.
-
Cohen, Louis. Research methods in education. Eighth edition. 2018. ISBN 978-1-138-20988-6.
-
FIRSTOVÁ, Zdeňka. Nová citační norma ČSN ISO 690:2011: Bibliografické citace -- podrobný návod, jak citovat literaturu a prameny, s českými příklady. 2011.
-
Chráska, Miroslav. Metody pedagogického výzkumu : základy kvantitativního výzkumu. 2016. ISBN 978-80-247-5326-3.
|