-
BIEWER, G.; BUCHNER, T.; SHEVLIN, M.; SMYTH, F.; ŠIŠKA, J.; KÁŇOVÁ, Š.; .. & Díaz, S. R. Pathways to inclusion in European higher education systems. ALTER-European Journal of Disability Research/Revue Européenne de Recherche sur le Handicap.. 2015.
-
BUCHNER, T., SMYTH, F., BIEWER, G., SHEVLIN, M., FERREIRA, M. A., TOBOSO MARTÍN, M., KÁŇOVÁ, Š. Pavingthewaythroughmainstreameducation: theinterplayoffamilies, schools and disabledstudents. Research Papers in Education, [online]. 2015, 30(4), 411 - 426 [cit. 2016/02/08]. DOI: 10.1080/02671522.2014.989175.. 2015.
-
ČERNÁ, M.; ŠIŠKA, J.; TITZL, B.; STRNADOVÁ, I. Česká psychopedie.. Praha Karolinum, 2015.
-
EVROPSKÁ AGENTURA PRO ROZVOJ SPECIÁLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ. Profil inkluzivního učitele. Odense Dánsko, 2012.
-
Hájková, Vanda; Strnadová, Iva. Inkluzivní vzdělávání : [teorie a praxe]. Vyd. 1. Praha : Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3070-7.
-
HAVEL, J.; FILOVÁ, H. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School.. Brno Paido, 2010.
-
HAVEL, J.; KRATOCHVÍLOVÁ, J.; FILOVÁ, H. Sebehodnocení inkluzivního prostředí na 1. stupni základních škol.. Brno MU, 2009.
-
Květoňová-Švecová, Lea; Strnadová, Iva,; Hájková, Vanda. Cesty k inkluzi. Vyd. 1. Praha : Karolinum, 2012. ISBN 978-80-246-2086-2.
-
Lechta, Viktor. Základy inkluzivní pedagogiky : dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole. Vyd. 1. Praha : Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-679-7.
-
Slowík, J. Speciální pedagogika. Praha, 2007.
-
ŠIŠKA, J.; KÁŇOVÁ, Š.; BEADLE-BROWN, J. Aktivní občanství lidí se zdravotním postižením v Evropě: Active Citizenship of People with Disabilities in Europe. In: Sborník TRUHLÁŘOVÁ, Z.; LEVICKÁ J. A M. SMUTEK. Sociální práce v kontextu lidských práv: Social work in the Context of Human Rights: sborník z konference XI. Hradecké dny sociální práce, Hradec Králové, 10.-11. října 2014.. Hradec Králové, 2014.
-
ŠIŠKA, J.; KÁŇOVÁ, Š.; LATIMIER, C. & Holasová, P. Milestones and Challenges: Investigating Life Course of Young Women with Disabilities who Grew up in Foster Families. Procedia-Social and Behavioral Sciences. 2014.
-
ŠIŠKA, J.; LATIMIER, C.; KÁŇOVÁ, Š. Do školy se chodit musí": Aplikační možnosti holistického přístupu při studio životních drah mladých dospělých se zdravotním postižením. In: Sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické forum 2012 : Pedagogicko - psychologické aspekty výuky. Hradec Králové, 2012.
-
ŠIŠKA, J.; LATIMIER, C.; KÁŇOVÁ, Š. Možnosti a perspektivy kvalitativní analýzy životních drah mladých dospělých s postižením. In : Speciální pedagogika, časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky. 2013.
|