-
ATTWOOD, T. Aspergerův syndrom.. Praha: Portál, 2005. ISBN 80-7178-979-8.
-
BĚLÍK, V.; HOFERKOVÁ, S.; KRAUS, B. Slovník sociální patologie. Praha: Grada, 2017. ISBN 978-80-271-0599-1.
-
BOYD, B. Výchova dítěte s Aspergerovým syndromem.. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-7367-834-0.
-
BROŽOVÁ-DOUBKOVÁ, A. Odborná praxe a supervize.. Liberec: TU, 2010. ISBN 978-80-7372-687-4.
-
Černá, M., Šiška J., Strnadová, I, Titzl, B. Česká psychopedie. Praha, 2015.
-
FISCHER, S.; ŠKODA, J. Speciální pedagogika: edukace a rozvoj osob se somatickým, psychickým a sociálním znevýhodněním. Praha: Triton, 2008. ISBN 978-80-7387-014-0.
-
HÁDKOVÁ, K. Člověk se sluchovým postižením.. Praha, 2016. ISBN 978-80-7290-619-2.
-
HÁJKOVÁ, V. Podpora speciálních vzdělávacích potřeb žáků se znevýhodněním.. Praha:, 2008. ISBN 978-80-7290-344-3.
-
HÁJKOVÁ, V.; STRNADOVÁ, I. Inkluzivní vzdělávání.. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3070-7.
-
HAVRDOVÁ, Z.; HAJNÝ, M. Praktická supervize.. Praha: Galén, 2008. ISBN 9788072625321.
-
HAWKINS, P.; SHOHET, R. Supervize v pomáhajících profesích.. Praha: Portál, 2016. ISBN 978-80-262-0987-4.
-
Jankovský, J. Ucelená rehabilitace dětí s tělesným a kombinovaným postižením: somatopedická a psychologická hlediska. 2. vyd.. Praha, 2006.
-
Jedlička, R. Děti a mládež v obtížných životních situacích. Praha, 2004.
-
KABÍČEK, P. et al. Rizikové chování v dospívání. Praha, 2014. ISBN 978-80-7387-793-4.
-
KLUSÁK, M. Morální vývoj školáků a předškoláků: paradigmatické výzvy dle Jeana Piageta. Praha, 2014. ISBN 978-80-246-2325-2.
-
KNOTOVÁ, D. Školní poradenství.. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-4502-2.
-
KOPŘIVA, K. Lidský vztah jako součást profese.. Praha: Portál, 2016. ISBN 978-80-262-1147-1.
-
KREJČOVÁ. L. Dyslexie: psychologické souvislosti.. Praha: Grada, 2019. ISBN 978-80-247-3950-2.
-
KROUPOVÁ, K. Slovník speciálněpedagogické terminologie: vybrané pojmy.. Praha, 2016. ISBN 978-80-247-5264-8.
-
KUDLÁČEK, M. Svět dětské mozkové obrny. Praha: Portál, 2012.
-
LECHTA, V. Inkluzivní pedagogika.. Praha: Portál, 2016. ISBN 978-80-262-1123-5.
-
MERTIN, V.; KREJČOVÁ, L. a kol. Metody a postupy poznávání žáka. Pedagogická diagnostika.. Praha:, 2016. ISBN 978-80-7552-014-2.
-
Michalík, J. a kol. Katalog podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu zdravotního nebo sociálního znevýhodnění - obecná část. Olomouc: UP, 2015.
-
MICHKOVÁ, A. Supervize.. České Budějovice: JU, 2008. ISBN 978-80-7394-145-1.
-
MUDRÁK, J. Nadané děti a jejich rozvoj.. Praha: Grada, 2015. ISBN 978-80-247-5089-7.
-
NEŠPOR, K. Návykové chování a závislost : současné poznatky a perspektivy léčby. Praha : Portál, 2000. ISBN 80-7178-432-X.
-
NOVOSAD, L. Tělesné postižení jako fenomén i realita.. Praha: Portál, 2é11. ISBN 978-80-7367-873-9.
-
POKORNÁ, V. Vývojové poruchy učení v dětství a v dospělosti.. Praha: Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-773-2.
-
POTMĚŠILOVÁ, P. Supervize v podmínkách speciálního vzdělávání.. Olomouc: UPOL, 2014. ISBN 978-80-244-4127-6.
-
Renotiérová, Marie. Somatopedické minimum. 1. vyd. Olomouc : Univerzita Palackého, 2003. ISBN 80-244-0532-6.
-
Slowík, Josef. Speciální pedagogika. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1733-3.
-
Sobotková, V. a Křížek, D. Qom, náboženské centrum Íránu. Plzeň, ZČU, 2016. ISBN 978-80-261-0552-7.
-
ŠIŠKA, J. Mimořádná dospělost, edukace jedince s mentálním postižením.. Praha:, 2005. ISBN 80-246-0992-4.
-
Thorová, K. Poruchy autistického spektra. Praha: Portál, 2006.
-
VÁGNEROVÁ, M. Současná psychopatologie pro pomáhající profese. Praha:Portál, , 2014. 816 s.ISBN 978-80-262-0696-5..
-
VALENTA, M; KREJČOVÁ. L.; HLEBOVÁ, B. Znevýhodněný žák: deficity dílčích funkcí a oslabení kognitivního výkonu.. Praha, 2020. ISBN 978-80-271-0621-9.
-
VALENTA, M. Přehled speciální pedagogiky: rámcové kompendium oboru. Praha: Portál, 2014. ISBN 978-80-262-0602-6.
-
ZELINKOVÁ, O. Poruchy učení: dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dyspraxie, ADHD.. Praha: Portál, 2015. ISBN 978-80-262-0875-4.
-
Zikl, P. Děti s tělesným a kombinovaným postižením ve škole. Praha: Grada, 2011.
|