-
Čáslavová, Eva. Management a marketing sportu. 1. vyd. Praha : Olympia, 2009. ISBN 978-80-7376-150-9.
-
Čáslavová, Eva. Management sportu. Praha : East Publishing, 2000. ISBN 80-7219-010-5.
-
Hobza, V. - Rektořík, J. Základy ekonomie sportu. Ekopress, Praha, 2000.
-
Janečková, Lidmila; Vaštíková, Miroslava. Marketing služeb. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. ISBN 80-7169-995-0.
-
Kotler, Philip. Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola. 3. dopl. a upr. vyd. Praha : Victoria Publishing, 1997. ISBN 80-85605-08-2(3.
-
Kotler, Philip. Marketing od A do Z : osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Vyd. 1. Praha : Management Press, 2003. ISBN 80-7261-082-1.
-
Kotler, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
-
Novotný, Jiří. Ekonomika sportu. Praha : ISV nakladatelství, 2000. ISBN 80-85866-68-4.
-
Synek, Miloslav. Manažerská ekonomika. 5., aktualiz. a dopl. vyd. Praha : Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3494-1.
-
Vaštíková, Miroslava. Marketing služeb : efektivně a moderně. 1. vyd. Praha : Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.
-
Weihrich, Heinz; Koontz, Harold. Management / Z amerického originálu přeložil Václav Dolanský. Praha : East Publishing, 1998. ISBN 80-7219-014-8.
|