|
Vyučující
|
-
Holeček Václav, PhDr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Před vlastní náslechovou praxí proběhne informační setkání s vyučujícím předmětu, na němž studenti obdrží základní instrukce o průběhu praxe, o jejím zaměření, cílech, o způsobu vedení písemné dokumentace dle specifik jednotlivých oborů a rámcových kurikulárních dokumentů. Po ukončení náslechové praxe bude organizováno závěrečné setkání a hodnocení praxí, kde budou studenti reflektovat splnění cílů a záměrů praxe a diskutovat s vyučujícím o možnostech využití získaných poznatků ve svém dalším studiu a předají svůj kvalitativní záznam průběhu výuky jednotlivých hodin náslechové praxe.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Demonstrace dovedností
- Praktická výuka [vyjádření počtem hodin]
- 10 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v magisterském studijním programu [5-100]
- 40 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 10 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| porozumění psychodidaktickým otázkám výuky předmětu |
| Výsledky učení |
|---|
| studenti budou schopni zaznamenat průběh vyučovací hodiny, aktivně se podílet na její analýze a posoudit didaktickou účinnost vyučovacích metod a forem práce |
| Vyučovací metody |
|---|
| Demonstrace dovedností, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
|
Doporučená literatura
|
-
HELUS, Z. Psychologie pro střední školy. Praha : Fortuna, 2003. ISBN 80-7168-876-2.
|