-
Adams, Susan. Testy rodinné soudržnosti. Vyd. 1. Praha : Portál, 2001. ISBN 80-7178-501-6.
-
Belányiová, Věra. Problematika mentální retardace. Plzeň : Západočeská univerzita. Pedagogická fakulta, 2002.
-
Češková, Eva; Svoboda, Mojmír,; Kučerová, Hana. Psychopatologie a psychiatrie : pro psychology a speciální pedagogy. Praha : Portál, 2006. ISBN 80-7367-154-9.
-
Kohoutek, Rudolf. Patopsychologie a psychopatologie pro pedagogy. Brno : Masarykova univerzita, 2007. ISBN 978-80-210-4434-0.
-
Křováčková, Blanka. Diagnostika ? učitel ? žák. Hradec králové: Gaudeamus, 2014. ISBN 978-80-7435-498-4.
-
MIŇHOVÁ, J., NOVOTNÁ, L. Psychopatologie pro učitele. Plzeň: ZČU, 2000. ISBN 80-7082-594-4.
-
Munden, Alison; Arcelus, Jon. Poruchy pozornosti a hyperaktivita. Praha : Portál, 2002. ISBN 80-7178-625-X.
-
Orel, Miroslav. Psychopatologie. Vyd. 1. Praha : Grada, 2012. ISBN 978-80-247-3737-9.
-
Svoboda, Mojmír; Krejčířová, Dana; Vágnerová, Marie. Psychodiagnostika dětí a dospívajících. Praha : Portál, 2001. ISBN 80-7178-545-8.
-
Šnýdrová, Ivana. Psychodiagnostika. Vyd. 1. Praha : Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2165-1.
-
VÁGNEROVÁ, M. Psychopatologie pro pomáhající profese. Praha : Portál, 2004. ISBN 80-7178-802-3.
|