-
Bentham Suzan. Psychology and Education. Taylor & Francis Ltd, 2006. ISBN 9780415227636.
-
FONTANA, D. Psychologie ve školní praxi: příručka pro učitele. Praha:Portál, 2014. ISBN 978-80-262-0741-2.
-
HELLUS, Z. Dítě v osobnostním pojetí : obrat k dítěti jako výzva a úkol pro učitele i rodiče. Praha : Portál, 2004. ISBN 80-7178-888-0.
-
Helus, Zdeněk. Psychologie školní úspěšnosti žáků. Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1979.
-
HRABAL, Vladimír; PAVELKOVÁ, Isabella. Jaký jsem učitel.. Praha, Portál, 2010.
-
Hrabal, Vladimír. Pedagogickopsychologická diagnostika žáka. 1. vyd. Praha : SPN, 1989. ISBN 80-04-22149-1.
-
Kimberly A. Schonert-Reichl, Robert W. Roeser. Handbook of Mindfulness in Education: Integrating Theory and Research into Practice. Springer, 2016. ISBN 978-1493974955.
-
Klímová, Marta; Buriánová, Jana; Hrabal, Vladimír. Teorie a praxe výchovného poradenství : Celost. vysokošk. učebnice pro stud. skupiny stud. oborů učitelství na pedagog. a filozof. fakultách. 1. vyd. Praha : SPN, 1987.
-
Koluchová, Jarmila; Morávek, Svatopluk. Psychologická diagnostika dětí a mládeže : Určeno pro posl. filozof. a pedagog. fak. Univ. Palackého. Olomouc : Univ. Palackého, 1990.
-
MAREŠ, J. Styly učení žáků a studentů. 1. vyd. Praha : Portál, 1998. ISBN 80-7178-246-7.
-
Matějček, Z. Rodičovství a zdravotně postižené dítě. Praha Horizont, 1987.
-
SLEZÁČKOVÁ, A. ). Průvodce pozitivní psychologií. Praha: Grada, 2012.
-
ŠTECH, S., ZAPLETALOVÁ, J. Úvod do školní psychologie. Praha, Portál, 2014.
|