|
Vyučující
|
-
Čepička Ladislav, doc. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Obsahová náplň odborné praxe je závislé na zvoleném zařízení, které nabízí pohybově-rekreační aktivity.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Studijní praxe, Studium metodou řešení problémů
- Praktická výuka [vyjádření počtem hodin]
- 30 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 40 hodin za semestr
- Účast na exkurzi [reálný počet hodin - max. 8h/den]
- 10 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| doporučit vhodnou pohybovou aktivitu, |
| aplikovat znalosti zátěžové fyziologie, |
| hodnotit dopad pohybové aktivity. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| sestavit vhodný pohybový program, |
| používat popisnou statistiku a korelační analýzu. |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| mgr. studium: do řešení problémůzahrnují úvahu o jejich etickém rozměru, |
| mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
| mgr. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru., |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| přizpůsobení pohybových programů podmínkám praxe, |
| principů použití pohybových programů, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| samostatně realizovat pohybový program, |
| vysvětlit klientovi výsledky pohybového programu, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| mgr. studium: samostatně řeší etické problémy, |
| mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Studijní praxe, |
| Řešení problémů, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
| Průběžné hodnocení, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Ústní zkouška, |
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
| Průběžné hodnocení, |
|
Doporučená literatura
|
-
Rada didaktiků FPE. Pedagogická praxe - metodické pokyny. ZČU Plzeň, 2000.
|