-
Bakonyi Selingerová Ludmila. Tvůrčí psaní pro děti. Brno, 2023. ISBN 978-80-266-1871-3.
-
Čapek, Robert. Líný učitel.
-
Čapek Robert. Moderní didaktika: lexikon výukových a hodnoticích metod. Praha, 2015. ISBN 978-80-247-3450-7.
-
Čechová, Marie. Komunikační a slohová výchova. Vyd. 1. Praha : ISV nakladatelství, 1998. ISBN 80-85866-32-3.
-
Čechová, Marie. Vyučování slohu : Úvod do teorie. 1. vyd. Praha : SPN, 1985.
-
David, Milan. Kapitoly z didaktiky slohu. České Budějovice, 2004. ISBN 80-7040-718 -2.
-
Faundezová, A., Wes, M., Warrenová C. Jak psát příběhy, básně, zprávy, dopisy a e-maily. Bratislava, 2010. ISBN 80-7168-844-4.
-
Fišer, Z. Tvůrčí psaní. Malá učebnice technik tvůrčího psaní.. Brno, 2001. ISBN 80-85931-99-0.
-
Ginnis, Paul. Efektivní výukové nástroje pro učitele : strategie pro zvýšení úspěšnosti každého žáka = The teacher's toolkit : raise classroom achievement with strategies for every learner. 2017. ISBN 978-80-906082-6-9.
-
Hájková Eva. Kapitoly z didaktiky českého jazyka pro 1. stupeň ZŠ. Praha, 2021. ISBN 978-80-7603-268-2.
-
Hošková, Kateřina. Tvůrčí psaní pro malé spisovatele a spisovatelky. 1. vydání. 2013. ISBN 978-80-266-0368-9.
-
Hubáček, Josef. Didaktika slohu : Celost. vysokošk. učebnice pro posl. pedagog. fakult, stud. učitelství v 1.-4. roč. zákl. školy. 1. vyd. Praha : SPN, 1990.
-
Kamiš Karel, Hanzová Marie. Didaktika českého jazyka a literatury. Praha, 2016. ISBN 978-80-7452-124.
-
Kamiš, Karel; Hanzová, Marie. Didaktika českého jazyka a literatury. 2016. ISBN 978-80-7452-124-9.
-
Klimovič, M. Tvorivé písanie v mladšom školskom veku. Prešov, 2010. ISBN 978-80-555-0178-9.
-
Kolektiv. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání : (se změnami provedenými k 1.9. 2007). Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2007.
-
Kubů, Libuše. Tvořivý sloh vážně i nevážně. Havlíčkův Brod, 2007. ISBN 978-80-7311-095-6.
-
Liptáková Ĺudmila. Integrovaná didaktika slovenského jazyka a literatúry pre primárne vzdelávanie. Prešov, 2015. ISBN 978-80-555-2951-6.
-
Machková, E. Metodika dramatické výchovy. Praha, 2009. ISBN 978-80-901660-9-0.
-
Musilová Eva. Jak na tvůrčí psaní: od slov k větám, od vět k příběhům. Brno, 2022. ISBN 978-80-264-4321-.
-
Stuchlíková, I., T. Janík a et. al. Oborové didaktiky: vývoj ? stav ? perspektivy. Brno, 2015. ISBN 978-80-210-7884-0.
-
Stuchlíková, Iva; Janík, Tomáš,; Beneš, Zdeněk,; Bílek, Martin,; Brücknerová, Karla,; Černochová, Miroslava,; Čížková, Věra,; Čtrnáctová, Hana,; Dvořák, Leoš; Dytrtová, Kateřina,; Gracová, Blažena,; Hník, Ondřej,; Kekule, Martina; Kostková, Klára; Kubiatko, Milan,; Nedělka, Michal,; Novotná, Jarmila,; Papáček, Miroslav,; Petr, Jan,; Píšová, Michaela,; Řezníčková, Dana,; Slavík, Jan,; Staněk, Antonín,; Šmejkalová, Martina,; Tichá, Marie; Valenta, Josef,; Vaníček, Jiří,; Vondrová, Naďa. Oborové didaktiky: vývoj, stav, perspektivy. 2015. ISBN 978-80-210-7769-0.
-
Svobodová, J. Didaktika českého jazyka s komunikačními prvky. Ostrava, 2003. ISBN 80-7042-301-3.
-
Štěpáník Stanislav a kol. Školní výpravy do krajiny češtiny: didaktika českého jazyka pro základní školy. Plzeň, 2020. ISBN 978-80-7489-595-1.
-
Štěpáník, Stanislav; Šmejkalová, Martina. Průvodce začínajícího češtináře. 2016. ISBN 978-80-7290-949-0.
|