|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
- Výběr oblasti pro umístění hotelu - Výstavba hotelu - Vnější architektura, vnitřní zařízení - Identita hotelu - Reklama, průvodce, cestovní kanceláře - Zákazníci a personál - Život hotelu (jak informovat, poradit) - Poskytnutí pomoci, prodej, platby - Písemný projev (vzkazy, korespondence) - Přijetí významného hosta - Organizace akcí - Řešení vnějších vztahů - Změna majitele
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Kooperativní výuka, Projektová výuka, Demonstrace dovedností, Samostatná práce studentů, Cvičení
- Projekt týmový [20-60 / počet studentů]
- 17 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
- 10 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Znalosti na úrovni předmětu UJP/FC8E nebo velmi dobrá znalost francouzského jazyka - dle SERR úroveň B2. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Dovednosti na úrovni předmětu UJP/FC8E nebo velmi dobrá znalost francouzského jazyka - dle SERR úroveň B2 |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: používá s porozuměním odborný jazyk a symbolická a grafická vyjádření informací různého typu, |
| mgr. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| - popsat vnější i vnitřní architekturu hotelu a jeho vnitřní vybavení, |
| - vyjmenovat a popsat náležitosti ústní i písemné komunikace vztahující se k provozu hotelu (komunikace s personálem, s hosty). |
| Odborné dovednosti |
|---|
| - jazykově správně reagovat v reálných situacích v oblasti cestovního ruchu, |
| - přiměřeně správně používat gramatické struktury a specifickou slovní zásobu, |
| - porozumět autentickým turistickým a hotelovým dokumentům. |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
| mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Cvičení (praktické činnosti), |
| Demonstrace dovedností, |
| Projektová výuka, |
| Kooperativní výuka, |
| Samostatná práce studentů, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Cvičení (praktické činnosti), |
| Samostatná práce studentů, |
| Diskuse, |
| Skupinová výuka, |
| Kooperativní výuka, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Cvičení (praktické činnosti), |
| Samostatná práce studentů, |
| Diskuse, |
| Projektová výuka, |
| Kooperativní výuka, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Seminární práce, |
| Průběžné hodnocení, |
| Výstupní projekt, |
| Skupinová prezentace, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
| Průběžné hodnocení, |
| Výstupní projekt, |
| Seminární práce, |
| Skupinová prezentace, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
| Průběžné hodnocení, |
| Výstupní projekt, |
| Seminární práce, |
| Skupinová prezentace, |
|
Doporučená literatura
|
-
Calmy, Anne-Marie. Le français du tourisme. Paris : Hachette Livre, 2004. ISBN 201155226-5.
-
CORBEAU, DUBOIS, PENFORNIS, SEMICHON. Hôtellerie-restauration.com. Cle International, Paris, 2006.
-
CORBEAU, DUBOIS, PENFORNIS. Tourisme.com. Cle International, Paris, 2004.
|