Předložená práce je zaměřena na výzkum image neziskové organizace. V úvodu práce autor seznamuje se základními pojmy marketingu a neziskového sektoru. Podrobněji teoreticky popisuje neziskovou organizaci, její členění a základní chod organizace. Dále autor popisuje základy marketingového výzkumu a image. V další části práce prezentuje organizaci KONTAKT bB včetně její struktury a historie. Autor se také zabývá základní činností organizace a jejím prospěchem pro společnost. Součástí práce je dále marketingový výzkum. Ten je zaměřen na zjištění známosti a povědomí o organizaci KONTAKT bB u široké veřejnosti. Dalším výzkumným tématem je výzkum image. Po krátké interpretaci výsledků včetně grafického znázornění např. pomocí sémantického diferenciálu autor doplňuje návrhy na zlepšení celkové image organizace
Anotace v angličtině
The presented project is focused on the research of the image of non-profit organization. In the introduction, the author introduces the basic concepts of marketing and the nonprofit sector. In more detail he theoretically describes the non-profit organization, its structure and basic operations of the organization. Furthermore, the author describes the basics of marketing research and image. The next section presents the organization of the KONTAKT bB, including the structure and history. The thesis also deals with the basic activities of the organization and its benefit to society. A part of the work is also marketing research that is focused on investigation of knowledge and awareness about the organization KONTAKT bB at large public. Further the research is engaged in image research. After a brief interpretation of results including the graphical representation, eg using semantic differential, the author completes the suggestions to improve the overall image of the organization.
Klíčová slova
image, výzkum, nezisková organizace
Klíčová slova v angličtině
image, research, non-profit making organization
Rozsah průvodní práce
68 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená práce je zaměřena na výzkum image neziskové organizace. V úvodu práce autor seznamuje se základními pojmy marketingu a neziskového sektoru. Podrobněji teoreticky popisuje neziskovou organizaci, její členění a základní chod organizace. Dále autor popisuje základy marketingového výzkumu a image. V další části práce prezentuje organizaci KONTAKT bB včetně její struktury a historie. Autor se také zabývá základní činností organizace a jejím prospěchem pro společnost. Součástí práce je dále marketingový výzkum. Ten je zaměřen na zjištění známosti a povědomí o organizaci KONTAKT bB u široké veřejnosti. Dalším výzkumným tématem je výzkum image. Po krátké interpretaci výsledků včetně grafického znázornění např. pomocí sémantického diferenciálu autor doplňuje návrhy na zlepšení celkové image organizace
Anotace v angličtině
The presented project is focused on the research of the image of non-profit organization. In the introduction, the author introduces the basic concepts of marketing and the nonprofit sector. In more detail he theoretically describes the non-profit organization, its structure and basic operations of the organization. Furthermore, the author describes the basics of marketing research and image. The next section presents the organization of the KONTAKT bB, including the structure and history. The thesis also deals with the basic activities of the organization and its benefit to society. A part of the work is also marketing research that is focused on investigation of knowledge and awareness about the organization KONTAKT bB at large public. Further the research is engaged in image research. After a brief interpretation of results including the graphical representation, eg using semantic differential, the author completes the suggestions to improve the overall image of the organization.
Klíčová slova
image, výzkum, nezisková organizace
Klíčová slova v angličtině
image, research, non-profit making organization
Zásady pro vypracování
Zpracujte stručně teoretickou část k marketingu neziskových organizací.
Charakterizujte specifika a základní rozčlenění image organizace.
Popište zvolenou organizaci a analyzujte její image.
Zhodnoťte výsledky výzkumu image organizace a navrhněte zlepšení pro vedení organizace.
Zásady pro vypracování
Zpracujte stručně teoretickou část k marketingu neziskových organizací.
Charakterizujte specifika a základní rozčlenění image organizace.
Popište zvolenou organizaci a analyzujte její image.
Zhodnoťte výsledky výzkumu image organizace a navrhněte zlepšení pro vedení organizace.
Seznam doporučené literatury
FORET, M. Marketingová komunikace. Brno : Computer Press, 2006, ISBN 80-251-1041-9
KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Praha : Grada Publishing, 2007, ISBN 978-80-247-1359-5
STEHLÍK, E. Marketingové aplikace. Praha : Oeconomica, 2005, ISBN 80-245-0673-4
VYSEKALOVÁ J., MIKEŠ, J. Image a firemní identita. Praha : Grada Publishing, 2009, ISBN 978-80-247-2790-5
Seznam doporučené literatury
FORET, M. Marketingová komunikace. Brno : Computer Press, 2006, ISBN 80-251-1041-9
KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Praha : Grada Publishing, 2007, ISBN 978-80-247-1359-5
STEHLÍK, E. Marketingové aplikace. Praha : Oeconomica, 2005, ISBN 80-245-0673-4
VYSEKALOVÁ J., MIKEŠ, J. Image a firemní identita. Praha : Grada Publishing, 2009, ISBN 978-80-247-2790-5