Tato bakalářská práce, jejíž název zní Plán zlepšení prodeje pro konkrétní firmu, má za cíl analyzovat používané marketingové nástroje kosmetického salónu Studio OK a nalézt vhodná řešení v oblasti marketingu pro zvýšení tržeb tohoto podniku.
K řešení daného problému je využito rozboru marketingového mixu, SWOT analýzy a marketingu na internetu, především webových stránek a jejich následná analýza pomocí webové analytiky, účetních výkazů a anketního šetření.
Na základě analýzy firemního webu je doporučeno zhotovení on-line elektronické kalkulačky cen služeb, navržená konkrétní PPC reklama pro zvolený podnik. Dále je doporučeno využít direkt mailingu.
Navrhnutá řešení mají za cíl získat nové zákazníky a tím zvýšit tržby podniku
Anotace v angličtině
This bachelor work called Plan to improve sales for a particular company, aims to analyze use of marketing tools of beauty salon Studio OK, and find appropriate marketing solutions to increase sales of the company.
Marketing mix analysis, SWOT analysis and marketing on the Internet, especially web-sites and its following analysis done by webanalytics, financial statements and inquiry survey are used to solve the problem.
Based on the analysis of company web-sites is recommended to make an on-line electronic calculator of the price of services and proposal of specific PPC advertisement for the selected company. Further is recommended to use Direct Mailing.
The proposed solutions aim to attract new customers and increase sales of the company.
Klíčová slova
marketing, SWOT analýza, internet, webové stránky, PPC reklama
Tato bakalářská práce, jejíž název zní Plán zlepšení prodeje pro konkrétní firmu, má za cíl analyzovat používané marketingové nástroje kosmetického salónu Studio OK a nalézt vhodná řešení v oblasti marketingu pro zvýšení tržeb tohoto podniku.
K řešení daného problému je využito rozboru marketingového mixu, SWOT analýzy a marketingu na internetu, především webových stránek a jejich následná analýza pomocí webové analytiky, účetních výkazů a anketního šetření.
Na základě analýzy firemního webu je doporučeno zhotovení on-line elektronické kalkulačky cen služeb, navržená konkrétní PPC reklama pro zvolený podnik. Dále je doporučeno využít direkt mailingu.
Navrhnutá řešení mají za cíl získat nové zákazníky a tím zvýšit tržby podniku
Anotace v angličtině
This bachelor work called Plan to improve sales for a particular company, aims to analyze use of marketing tools of beauty salon Studio OK, and find appropriate marketing solutions to increase sales of the company.
Marketing mix analysis, SWOT analysis and marketing on the Internet, especially web-sites and its following analysis done by webanalytics, financial statements and inquiry survey are used to solve the problem.
Based on the analysis of company web-sites is recommended to make an on-line electronic calculator of the price of services and proposal of specific PPC advertisement for the selected company. Further is recommended to use Direct Mailing.
The proposed solutions aim to attract new customers and increase sales of the company.
Klíčová slova
marketing, SWOT analýza, internet, webové stránky, PPC reklama
Zpracujte stručný teoretický vstup k problematice.
Popište zvolenou firmu.
Analyzujte současný stav prodeje.
Konkretizujte navrhovaná řešení.
Zásady pro vypracování
Zpracujte stručný teoretický vstup k problematice.
Popište zvolenou firmu.
Analyzujte současný stav prodeje.
Konkretizujte navrhovaná řešení.
Seznam doporučené literatury
FREY, P. Marketingová komunikace. Praha : Management Press, 2005. ISBN 80-7261-129-1.
KOTLER, P.; KELLER, K.L. Marketing Management. Praha : GRADA, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
FORET, M. Marketingová komunikace. Brno : Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1041-9.
Seznam doporučené literatury
FREY, P. Marketingová komunikace. Praha : Management Press, 2005. ISBN 80-7261-129-1.
KOTLER, P.; KELLER, K.L. Marketing Management. Praha : GRADA, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
FORET, M. Marketingová komunikace. Brno : Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1041-9.