Tato bakalářská práce se zabývá podnikovou strategií incomingové cestovní agentury Style Travel Agency, spol. s.r.o. Cílem práce bylo charakterizovat vybraný subjekt, analyzovat jeho současný stav, proniknou to problematiky podnikové strategie a navrhnout případná opatření, která povedou ke zlepšení stávající situace.
První část mé práce je věnována popisu vývoje a současného stavu cestovního ruchu v ČR a následně charakteristice a rozčlenění činností vybrané společnosti Style Travel Agency spol.s.r.o.
V druhé části se již hovořím o konkrétní firemní strategii, jak vůči zákazníkům, tak i vůči dodavatelům. Do této části jsem zařadila i podnikovou strategii na rok 2011 vypracovanou firmou Style Travel Agency, spol.s.r.o. na níž prakticky demonstruji to, o čem jsem v této kapitole teoreticky psala. Poznatky, které byly zjištěny během zpracování této práce, byly použity na návrh konkrétních doporučení ke zlepšení stavu podniku.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the business strategy incoming travel agencies Style Travel Agency, spol. Ltd. The aim was to characterize the selected operator to analyze its current state, it enters a corporate strategy issues and suggest possible measures for improving the current situation.
The first part of my thesis is focused on development and current state of tourism in the Republic and to the characteristics and activities of a company division Style Travel Agency spol. Ltd.
In the second part I am talking about a particular company's strategy, both to customers and to suppliers. In this section I have included the corporate strategy for 2011 prepared by Style Travel Agency, spol. Ltd. in which practically demonstrates that what I wrote this chapter in theory. The findings, which were identified during the preparation of this work were used to draft specific recommendations to improve the state enterprise.
Tato bakalářská práce se zabývá podnikovou strategií incomingové cestovní agentury Style Travel Agency, spol. s.r.o. Cílem práce bylo charakterizovat vybraný subjekt, analyzovat jeho současný stav, proniknou to problematiky podnikové strategie a navrhnout případná opatření, která povedou ke zlepšení stávající situace.
První část mé práce je věnována popisu vývoje a současného stavu cestovního ruchu v ČR a následně charakteristice a rozčlenění činností vybrané společnosti Style Travel Agency spol.s.r.o.
V druhé části se již hovořím o konkrétní firemní strategii, jak vůči zákazníkům, tak i vůči dodavatelům. Do této části jsem zařadila i podnikovou strategii na rok 2011 vypracovanou firmou Style Travel Agency, spol.s.r.o. na níž prakticky demonstruji to, o čem jsem v této kapitole teoreticky psala. Poznatky, které byly zjištěny během zpracování této práce, byly použity na návrh konkrétních doporučení ke zlepšení stavu podniku.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the business strategy incoming travel agencies Style Travel Agency, spol. Ltd. The aim was to characterize the selected operator to analyze its current state, it enters a corporate strategy issues and suggest possible measures for improving the current situation.
The first part of my thesis is focused on development and current state of tourism in the Republic and to the characteristics and activities of a company division Style Travel Agency spol. Ltd.
In the second part I am talking about a particular company's strategy, both to customers and to suppliers. In this section I have included the corporate strategy for 2011 prepared by Style Travel Agency, spol. Ltd. in which practically demonstrates that what I wrote this chapter in theory. The findings, which were identified during the preparation of this work were used to draft specific recommendations to improve the state enterprise.