Svou pracíse snažím poukázat na možnost šíření určité informace vodou, jako nositele základního prvku pro vytvoření člověka. Je možné, že jak se chováme, ovlivňuje základní informace vody a ty pak znovu přijímáme zpátky. Myslím, že je to vzájemná vazba, nekonečný cyklus změn a vztahů.
Anotace v angličtině
I want my work to point out the possibility of disseminating certain information with water, as the bearer of the basic element for the formation of man. It is possible that how we behave, affects the basic information of water, and they again accepted back then. I think it is a mutual bond, an endless cycle of changes and relationships.
Klíčová slova
paměť vody, paměť, voda, element, kapka vody,vodní klastr,
Klíčová slova v angličtině
memory of water, memory, water, element,water drop,water cluster
Rozsah průvodní práce
53 s. a 21 obrazových příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Svou pracíse snažím poukázat na možnost šíření určité informace vodou, jako nositele základního prvku pro vytvoření člověka. Je možné, že jak se chováme, ovlivňuje základní informace vody a ty pak znovu přijímáme zpátky. Myslím, že je to vzájemná vazba, nekonečný cyklus změn a vztahů.
Anotace v angličtině
I want my work to point out the possibility of disseminating certain information with water, as the bearer of the basic element for the formation of man. It is possible that how we behave, affects the basic information of water, and they again accepted back then. I think it is a mutual bond, an endless cycle of changes and relationships.
Klíčová slova
paměť vody, paměť, voda, element, kapka vody,vodní klastr,
Klíčová slova v angličtině
memory of water, memory, water, element,water drop,water cluster
Zásady pro vypracování
Minimální rozsah prací: 1 multimediální instalace, portfolio práce
Počet: 1 multimediální instalace
Formát: Multimediální instalace
Popis realizace: instalace obsahuje různá média s možností intermediálních přesahů. Předpokládaný rozsah instalace je v závislosti na využití videa, fotografie a objektu, jež je hlavním akcentem zvoleného tématu. Instalace není závislá na umístění do konkrétního prostoru.
Výstup:
- multimediální instalace s využitím videa, fotografie a objektu s přesahem do meziprostředkové formy.
Pravidelné konzultace v rámci semináře ke kvalifikační práci.
Postup realizace:
- září, říjen: předložení zamýšlených variant, pracovních verzí, sběr a průbežné studium zdrojů
- říjen: pracovní verze, modely, zkoušky, kresby, náměty
- listopad: postupná realizace praktické i teoretické části kvalifikační práce, studium literatury
- prosinec: předložení první části teoretické práce (zahrnující úvod, hlavní stať), paralelní práce na více verzích
- prosinec, leden: předložení adekvátně rozpracované teoretické i praktické části kvalifikační práce (pro udělení zápočtu),
modely, pracovní videomateriál, návrhy, resp. kresby
- únor, březen: předložení pracovní verze kompletní teoretické práce, realizace výsledných projektů
Finalizace a odevzdání:
- duben: finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, příprava prezentace, odevzdání obou částí práce (pro
udělení zápočtu)
Obhajoba:
- červen: obhajoba + prezentace kvalifikační práce na CD/DVD
Zásady pro vypracování
Minimální rozsah prací: 1 multimediální instalace, portfolio práce
Počet: 1 multimediální instalace
Formát: Multimediální instalace
Popis realizace: instalace obsahuje různá média s možností intermediálních přesahů. Předpokládaný rozsah instalace je v závislosti na využití videa, fotografie a objektu, jež je hlavním akcentem zvoleného tématu. Instalace není závislá na umístění do konkrétního prostoru.
Výstup:
- multimediální instalace s využitím videa, fotografie a objektu s přesahem do meziprostředkové formy.
Pravidelné konzultace v rámci semináře ke kvalifikační práci.
Postup realizace:
- září, říjen: předložení zamýšlených variant, pracovních verzí, sběr a průbežné studium zdrojů
- říjen: pracovní verze, modely, zkoušky, kresby, náměty
- listopad: postupná realizace praktické i teoretické části kvalifikační práce, studium literatury
- prosinec: předložení první části teoretické práce (zahrnující úvod, hlavní stať), paralelní práce na více verzích
- prosinec, leden: předložení adekvátně rozpracované teoretické i praktické části kvalifikační práce (pro udělení zápočtu),
modely, pracovní videomateriál, návrhy, resp. kresby
- únor, březen: předložení pracovní verze kompletní teoretické práce, realizace výsledných projektů
Finalizace a odevzdání:
- duben: finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, příprava prezentace, odevzdání obou částí práce (pro
udělení zápočtu)
Obhajoba:
- červen: obhajoba + prezentace kvalifikační práce na CD/DVD
Seznam doporučené literatury
OSBORNE, Peter. Conceptual Art. Londýn: Phaidon, 2002. ISBN 0-7148-3930-2.
HUMHAL, Pavel. Osobní a veřejné. Praha: Tranzit, 2008. ISBN 978-80-87259-00-9.
BOURRIAUD, Nicolas. Postprodukce. Praha: Tranzit, 2004. ISBN 80-903452-0-4.
KEIKO, Sei. Konečná krajina. Praha: One woman press, 2004. ISBN 80-903455-0-4.
GROSENICK, Uta. Art now. Köln: Taschen, 2005. ISBN 38228-4093-9.
JOST, Francois. Realita/fikce - říše klamu. Praha: Akademie múzických umění, 2006. ISBN 80-7331-056-9.
ECO, Umberto. Dějiny ošklivosti. Praha: Argo, 2007. ISBN 978-80-7203-893-0.
ECO, Umberto. Dějiny krásy. Praha: Argo, 2005. ISBN 80- 7203-677-7.
Seznam doporučené literatury
OSBORNE, Peter. Conceptual Art. Londýn: Phaidon, 2002. ISBN 0-7148-3930-2.
HUMHAL, Pavel. Osobní a veřejné. Praha: Tranzit, 2008. ISBN 978-80-87259-00-9.
BOURRIAUD, Nicolas. Postprodukce. Praha: Tranzit, 2004. ISBN 80-903452-0-4.
KEIKO, Sei. Konečná krajina. Praha: One woman press, 2004. ISBN 80-903455-0-4.
GROSENICK, Uta. Art now. Köln: Taschen, 2005. ISBN 38228-4093-9.
JOST, Francois. Realita/fikce - říše klamu. Praha: Akademie múzických umění, 2006. ISBN 80-7331-056-9.
ECO, Umberto. Dějiny ošklivosti. Praha: Argo, 2007. ISBN 978-80-7203-893-0.
ECO, Umberto. Dějiny krásy. Praha: Argo, 2005. ISBN 80- 7203-677-7.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Název práce: Intermediální objekt - Osobní a veřejné - Paměť vody
Vedoucí práce: Dopitová Milena, Doc. MgA. , navržená známka:
Oponent práce: Hauer Pavel, Mgr., navržená známka:
V úvodu obhajoby byla představena vysokoškolská kvalifikační práce (nejprve formou prezentace na PC a následně formou instalace díla ve výstavním prostoru).
Poté byla komise podrobně seznámena s hodnocením vedoucího práce a posudkem oponenta včetně navrhovaného hodnocení. Následně byla komise seznámena s teoretickou částí vysokoškolské kvalifikační práce.