Tato práce je zaměřena na plánování marketingového projektu realitní společnosti v Plzeňském kraji. V úvodu je představena společnost AVAREAL, zpracována její SWOT analýza a popsáno bylo také okolí společnosti. Následuje analýza realitního trhu, která napomáhá k lepšímu pochopení problému a poskytuje podklad pro volbu vhodného způsobu oslovení zákazníků. V další části se objevuje teoretický základ plánování projektu, tedy popis tvorby projektových plánů a jejich specifika. V nejdůležitější části jsou zpracované samotné dokumenty k propagační akci. Stěžejními dokumenty jsou logická rámcová matice, plán rozsahu, struktura projektu, časový harmonogram, plán zdrojů a plán řízení rizik. V závěru je zhodnocena náročnost jednotlivých kroků.
Anotace v angličtině
This thesis is focused to planning marketing project of real estate company in Pilsner region. In the introduction is presented company AVAREAL, is processed SWOT analysis and described also the company environment. Then is followed by analysis of the real estate market to better understanding of the issue and provides a background for selecting appropriate way of addressing customers. In the next chapter is introduced theoretical basis for the project planning, it means description creation of the project plans and theirs specifies. In the most important part of this thesis are processed specific documents for promotional events. Key documents are logical framework matrix, scope plan, project structure, time schedule, resource plan and risk management plan. In conclusion is evaluated demand of the individual steps.
Klíčová slova
analýza realitního trhu, plán propagace, plánování projektu, projektové řízení
Klíčová slova v angličtině
analysis of real estate market, promotion plan, project planning, project management
Rozsah průvodní práce
72 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce je zaměřena na plánování marketingového projektu realitní společnosti v Plzeňském kraji. V úvodu je představena společnost AVAREAL, zpracována její SWOT analýza a popsáno bylo také okolí společnosti. Následuje analýza realitního trhu, která napomáhá k lepšímu pochopení problému a poskytuje podklad pro volbu vhodného způsobu oslovení zákazníků. V další části se objevuje teoretický základ plánování projektu, tedy popis tvorby projektových plánů a jejich specifika. V nejdůležitější části jsou zpracované samotné dokumenty k propagační akci. Stěžejními dokumenty jsou logická rámcová matice, plán rozsahu, struktura projektu, časový harmonogram, plán zdrojů a plán řízení rizik. V závěru je zhodnocena náročnost jednotlivých kroků.
Anotace v angličtině
This thesis is focused to planning marketing project of real estate company in Pilsner region. In the introduction is presented company AVAREAL, is processed SWOT analysis and described also the company environment. Then is followed by analysis of the real estate market to better understanding of the issue and provides a background for selecting appropriate way of addressing customers. In the next chapter is introduced theoretical basis for the project planning, it means description creation of the project plans and theirs specifies. In the most important part of this thesis are processed specific documents for promotional events. Key documents are logical framework matrix, scope plan, project structure, time schedule, resource plan and risk management plan. In conclusion is evaluated demand of the individual steps.
Klíčová slova
analýza realitního trhu, plán propagace, plánování projektu, projektové řízení
Klíčová slova v angličtině
analysis of real estate market, promotion plan, project planning, project management
Zásady pro vypracování
Definujte teoretický základ plánování projektu, velikost a segmentace realitního trhu, očekávaný vývoj tohoto odvětví, faktory působící na realitní trh.
Charakterizujte organizaci, definujte pozici firmy na trhu, specifikujte požadavky firmy na daný projekt a hlavní pilíře kampaně.
Vypracujte plán rozsahu projektu, logický rámec, rozpočet projektu, časový plán, strukturu projektu, návrh reakcí na možná rizika.
Zhodnoťte základní etapy projektu a jejich dílčí cíle, finanční náročnost jednotlivých kroků realizace a vliv projektu na pozici společnosti na trhu.
Zásady pro vypracování
Definujte teoretický základ plánování projektu, velikost a segmentace realitního trhu, očekávaný vývoj tohoto odvětví, faktory působící na realitní trh.
Charakterizujte organizaci, definujte pozici firmy na trhu, specifikujte požadavky firmy na daný projekt a hlavní pilíře kampaně.
Vypracujte plán rozsahu projektu, logický rámec, rozpočet projektu, časový plán, strukturu projektu, návrh reakcí na možná rizika.
Zhodnoťte základní etapy projektu a jejich dílčí cíle, finanční náročnost jednotlivých kroků realizace a vliv projektu na pozici společnosti na trhu.
Seznam doporučené literatury
SVOZILOVÁ, Alena. Projektový management. Praha: Grada Publishing a. s., 2011. ISBN 978-80-247-3611-2.
DOLEŽAL, Jan, LACKO, Branislav, MÁCHAL, Pavel a kol. Projektový management podle IPMA. Praha: Grada Publishing a. s., 2009. ISBN 978-80-247-2848-3.
SKALICKÝ, Jiří, JERMÁŘ, Milan, SVOBODA, Jaroslav. Projektový management a potřebné kompetence. Plzeň: ZČU, 2010. ISBN 978-80-7043-975-3.
ROSENAU, Milton D. Řízení projektů. Brno: Computer Press a. s., 2010. ISBN 978-80-251-1506-0.
Seznam doporučené literatury
SVOZILOVÁ, Alena. Projektový management. Praha: Grada Publishing a. s., 2011. ISBN 978-80-247-3611-2.
DOLEŽAL, Jan, LACKO, Branislav, MÁCHAL, Pavel a kol. Projektový management podle IPMA. Praha: Grada Publishing a. s., 2009. ISBN 978-80-247-2848-3.
SKALICKÝ, Jiří, JERMÁŘ, Milan, SVOBODA, Jaroslav. Projektový management a potřebné kompetence. Plzeň: ZČU, 2010. ISBN 978-80-7043-975-3.
ROSENAU, Milton D. Řízení projektů. Brno: Computer Press a. s., 2010. ISBN 978-80-251-1506-0.