Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat marketingové aktivity lázeňského zařízení a na základě této analýzy navrhnout opatření pro oblast marketingu. Práce se zabývá marketingem lázeňského sektoru se zaměřením na konkrétní subjekt Léčebné lázně Konstantinovy Lázně a. s. V první kapitole je charakterizována společnost Léčebné lázně Konstantinovy Lázně a. s., další kapitoly se zabývají marketingovými aktivitami lázní, marketingovým mixem, SWOT analýzou a dotazníkovým šetřením. Závěrečná kapitola obsahuje návrhy na zlepšení.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to analyze the marketing activities of the spa facilities and on the basis of this analysis suggest measures for marketing. The work deals with the spa sector marketing with a focus on specific subject Léčebné lázně Konstantinovy Lázně, a. s. In the first chapter is characterized the company Léčebné lázně Konstantinovy Lázné, a. s., following parts deal with marketing activities, spa, marketing mix, SWOT analysis and a questionnaire survey. The final chapter contains suggestions for improvements.
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat marketingové aktivity lázeňského zařízení a na základě této analýzy navrhnout opatření pro oblast marketingu. Práce se zabývá marketingem lázeňského sektoru se zaměřením na konkrétní subjekt Léčebné lázně Konstantinovy Lázně a. s. V první kapitole je charakterizována společnost Léčebné lázně Konstantinovy Lázně a. s., další kapitoly se zabývají marketingovými aktivitami lázní, marketingovým mixem, SWOT analýzou a dotazníkovým šetřením. Závěrečná kapitola obsahuje návrhy na zlepšení.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to analyze the marketing activities of the spa facilities and on the basis of this analysis suggest measures for marketing. The work deals with the spa sector marketing with a focus on specific subject Léčebné lázně Konstantinovy Lázně, a. s. In the first chapter is characterized the company Léčebné lázně Konstantinovy Lázné, a. s., following parts deal with marketing activities, spa, marketing mix, SWOT analysis and a questionnaire survey. The final chapter contains suggestions for improvements.