V teoretické práci bakalářské práce jsem se zabývala problematikou vzdělávání nelékařských zdravotnických pracovníků Zdravotnické záchranné služby Plzeňského kraje. V praktické části práce sleduji vyhodnocení anonymního dotazníkového šetření, které mapuje znalosti nelékařských zdravotnických pracovníků o vyhlášce č. 55/ 2011 Sb. Zjišťuji, jakých vzdělávacích aktivit se nelékařští zdravotničtí pracovníci nejčastěji účastní a jaký postoj mají ke vzdělávání v oblasti komunikace a praktickému nácviku modelových situací. Výsledky výzkumného šetření jsou uvedeny formou grafů.
Anotace v angličtině
In the theoretical part of the thesis I dealt with the issue of education paramedical staff of rescue service Pilsen region. In the practical part I follow the evaluation of an anonymous questionnaire which maps the knowledge of paramedical staff of Decree No. 55/ 2011 Coll. I find what educational activities are paramedical staff frequently attend and have the attitude to training in communication and practical training model situations. The research results are presented in graphs.
education- practical training- communication skills- paramedical staff- medical service- west Bohemia region
Rozsah průvodní práce
75
Jazyk
CZ
Anotace
V teoretické práci bakalářské práce jsem se zabývala problematikou vzdělávání nelékařských zdravotnických pracovníků Zdravotnické záchranné služby Plzeňského kraje. V praktické části práce sleduji vyhodnocení anonymního dotazníkového šetření, které mapuje znalosti nelékařských zdravotnických pracovníků o vyhlášce č. 55/ 2011 Sb. Zjišťuji, jakých vzdělávacích aktivit se nelékařští zdravotničtí pracovníci nejčastěji účastní a jaký postoj mají ke vzdělávání v oblasti komunikace a praktickému nácviku modelových situací. Výsledky výzkumného šetření jsou uvedeny formou grafů.
Anotace v angličtině
In the theoretical part of the thesis I dealt with the issue of education paramedical staff of rescue service Pilsen region. In the practical part I follow the evaluation of an anonymous questionnaire which maps the knowledge of paramedical staff of Decree No. 55/ 2011 Coll. I find what educational activities are paramedical staff frequently attend and have the attitude to training in communication and practical training model situations. The research results are presented in graphs.