Vizuální styl skautů a skautek si zakládá na čitelném a kompaktním logu, které je doplněno kontrastní barevností a jednoduchými piktogramy. Součástí korporátní identity jsou merkantilní tiskoviny, přehledné členění didaktických informací a praktického setu pro začínající skauty.
Anotace v angličtině
Visual style of the scouts and guides is based on readable and compact logo which is completed with contrast color and simple pictograms. Parts of the corporate identity does mercantile prints, clear structure of the information and a practical set for the scouts beginners.
Vizuální styl skautů a skautek si zakládá na čitelném a kompaktním logu, které je doplněno kontrastní barevností a jednoduchými piktogramy. Součástí korporátní identity jsou merkantilní tiskoviny, přehledné členění didaktických informací a praktického setu pro začínající skauty.
Anotace v angličtině
Visual style of the scouts and guides is based on readable and compact logo which is completed with contrast color and simple pictograms. Parts of the corporate identity does mercantile prints, clear structure of the information and a practical set for the scouts beginners.
Minimální rozsah prací:
Počet: Logo 1 ks, tiskoviny 5 ks
Formát: A6 - B1
Popis realizace: Vytvoření jednotného vizuálního stylu pro danou organizaci. Styl musí splňovat specifické požadavky kladené na něj typem organizace a jejími požadavky pro vizuální komunikaci.
Výstup: Logo, vizitka, dopisní papír, obálka, manuál vizuálního stylu. Souhrn piktogramů pro konkrétní prvky organizace.
Průběžné plnění úkolu dle pokynu vedoucího práce (a příp. konzultanta, je-li stanoven) a pravidelné konzultace do termínu 1x týdně v rámci semináře ke kvalifikační práci.
1) listopad Teoretická část práce:
(bod 1. - 3. - uvědomit si, kdo jsem, odkud přicházím, kam směřuji - dříve, nežli začnu pracovat). Z toho vyplývá výběr tématu a cíl práce.
Praktická práce - sběr materiálů a průběžné intenzivní studium zdrojů.
2) prosinec Předložení řady skic a variant řešení.
3) leden Varianty pracovní verze, volba nejvhodnější varianty, průběžná práce na praktické části závěrečné práce.
4) únor Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné práce, předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce v souladu s doporučenou osnovou.
5) březen Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze kompletní teoretické práce.
6) duben Finalizace a odevzdání:
(finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, příprava prezentace, odevzdání obou částí práce pro udělení zápočtu).
Obhajoba:
červen obhajoba + prezentace kvalifikační práce na CD/DVD
(v podobě pro tisk)
Zásady pro vypracování
Minimální rozsah prací:
Počet: Logo 1 ks, tiskoviny 5 ks
Formát: A6 - B1
Popis realizace: Vytvoření jednotného vizuálního stylu pro danou organizaci. Styl musí splňovat specifické požadavky kladené na něj typem organizace a jejími požadavky pro vizuální komunikaci.
Výstup: Logo, vizitka, dopisní papír, obálka, manuál vizuálního stylu. Souhrn piktogramů pro konkrétní prvky organizace.
Průběžné plnění úkolu dle pokynu vedoucího práce (a příp. konzultanta, je-li stanoven) a pravidelné konzultace do termínu 1x týdně v rámci semináře ke kvalifikační práci.
1) listopad Teoretická část práce:
(bod 1. - 3. - uvědomit si, kdo jsem, odkud přicházím, kam směřuji - dříve, nežli začnu pracovat). Z toho vyplývá výběr tématu a cíl práce.
Praktická práce - sběr materiálů a průběžné intenzivní studium zdrojů.
2) prosinec Předložení řady skic a variant řešení.
3) leden Varianty pracovní verze, volba nejvhodnější varianty, průběžná práce na praktické části závěrečné práce.
4) únor Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné práce, předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce v souladu s doporučenou osnovou.
5) březen Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze kompletní teoretické práce.
6) duben Finalizace a odevzdání:
(finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, příprava prezentace, odevzdání obou částí práce pro udělení zápočtu).
Obhajoba:
červen obhajoba + prezentace kvalifikační práce na CD/DVD
(v podobě pro tisk)
Seznam doporučené literatury
AMBROSSE, Galvin; HARRIS, Paul. LAYOUT. Brno: Computer press, 2009. ISBN 978-80-251-2165-8.
AMBROSSE, Galvin; HARRIS, Paul. Typografie. Brno: Computer press, 2010. ISBN 978-80-251-2967-8.
TIMOTHY, Samara. Grafický design. Bratislava: Slovart, 2008. ISBN 978-80-7391-030-3.
FRASER, B.,MURPHY, C., BUNTING, F. Real world color management: industrial-strength production techniques. Berkeley: Peachpit Press, 2005. ISBN 0-321-26722-2.
HORNÝ, S. Počítačová typografie a design dokumentů. Praha: Grada, 1997. ISBN 80-7169-487-7.
Seznam doporučené literatury
AMBROSSE, Galvin; HARRIS, Paul. LAYOUT. Brno: Computer press, 2009. ISBN 978-80-251-2165-8.
AMBROSSE, Galvin; HARRIS, Paul. Typografie. Brno: Computer press, 2010. ISBN 978-80-251-2967-8.
TIMOTHY, Samara. Grafický design. Bratislava: Slovart, 2008. ISBN 978-80-7391-030-3.
FRASER, B.,MURPHY, C., BUNTING, F. Real world color management: industrial-strength production techniques. Berkeley: Peachpit Press, 2005. ISBN 0-321-26722-2.
HORNÝ, S. Počítačová typografie a design dokumentů. Praha: Grada, 1997. ISBN 80-7169-487-7.
Přílohy volně vložené
1 CD-ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Navržená známka vedoucího práce:
Navržená známka oponenta:
V úvodu obhajoby byla představena vysokoškolská kvalifikační práce formou nainstalovaného díla ve výstavním prostoru.
Komise byla podrobně seznámena s hodnocením vedoucího práce a posudkem oponenta včetně navrhovaného hodnocení. Dále se komise seznámila i s teoretickou částí vysokoškolské kvalifikační práce.