Bakalářská práce se zabývá službami a marketingovými aktivitami zámku Nebílovy a přináší návrhy, jak zvýšit návštěvnost. Práce je rozdělena do dvou částí. Úvodní část poskytuje teoretické poznatky o marketingu kulturních (turistických) památek a nástrojích, které pro marketing využívají. Praktická část se zabývá analýzou poskytovaných služeb a konkrétními marketingovými aktivitami zámku Nebílovy. Poslední část práce obsahuje návrhy opatření k rozšíření služeb a zvýšení návštěvnosti.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis concerns with services and marketing activities in castle Nebílovy and brings proposals, how to increase the attendance. The thesis is divided into 2 parts. The introductory part provide theoretical knowledges about the marketing of cultural (touristic) sights and implements, which they use for the marketing. Practical part concerns with analysis of provided services and paticular marketing activities in castle Nebílovy. The last part of the thesis contains measure proposals to widening of services and increase in attendance.
Bakalářská práce se zabývá službami a marketingovými aktivitami zámku Nebílovy a přináší návrhy, jak zvýšit návštěvnost. Práce je rozdělena do dvou částí. Úvodní část poskytuje teoretické poznatky o marketingu kulturních (turistických) památek a nástrojích, které pro marketing využívají. Praktická část se zabývá analýzou poskytovaných služeb a konkrétními marketingovými aktivitami zámku Nebílovy. Poslední část práce obsahuje návrhy opatření k rozšíření služeb a zvýšení návštěvnosti.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis concerns with services and marketing activities in castle Nebílovy and brings proposals, how to increase the attendance. The thesis is divided into 2 parts. The introductory part provide theoretical knowledges about the marketing of cultural (touristic) sights and implements, which they use for the marketing. Practical part concerns with analysis of provided services and paticular marketing activities in castle Nebílovy. The last part of the thesis contains measure proposals to widening of services and increase in attendance.
Zpracujte teoretický úvod do problematiky turistických resp. kulturních památek a jejich marketingu.
Charakterizujte vybranou památku a analyzujte poskytované služby.
Analyzujte marketingové aktivity vybrané památky.
Zhodnoťte získané poznatky a navrhněte vhodná opatření k rozšíření služeb a zvýšení návštěvnosti vybrané památky.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do problematiky turistických resp. kulturních památek a jejich marketingu.
Charakterizujte vybranou památku a analyzujte poskytované služby.
Analyzujte marketingové aktivity vybrané památky.
Zhodnoťte získané poznatky a navrhněte vhodná opatření k rozšíření služeb a zvýšení návštěvnosti vybrané památky.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
KESNER, Ladislav. Marketing a management muzeí a památek. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 304 s. ISBN 80-247-1104-4.
PALATKOVÁ, Monika. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu: jak získat více příjmů z cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 341 s. ISBN 80-247-1014-5.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
KESNER, Ladislav. Marketing a management muzeí a památek. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 304 s. ISBN 80-247-1104-4.
PALATKOVÁ, Monika. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu: jak získat více příjmů z cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 341 s. ISBN 80-247-1014-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz sken průběhu obhajoby a posudky vedoucího a oponenta BP.