Set tří nádob. Práci tvoří váza s vnitřním dílem, mísa s vnitřním dílem a květináč s vnitřním dílem. Všechny nádoby byly vytvořeny experimentální technologií. Jejich vnitřní doplňky byly tvořeny jako protiklady čistý vnitřek proti organickému vnějšku. Vnější nádoby byly pokryty vlastní speciální hmotou. Vnitřky byly pokryty naglazurovými barvami.
Anotace v angličtině
Set of three vessels. Work consists of a vase with internal work bowl with the inner part and a pot whit inner part. All containers were created with experimental technology. Their internal accessories are made up as opposites: clean inside against the organic outside. Outside containers were cover and with a special mass. The interiors were covered with non-enamel colors.
Klíčová slova
nádoby, váza, mísa, květináč, experimentální technologie, vnitřní doplněk, protiklad, organika, čistota, speciální hmota, naglazurové barvy
Set tří nádob. Práci tvoří váza s vnitřním dílem, mísa s vnitřním dílem a květináč s vnitřním dílem. Všechny nádoby byly vytvořeny experimentální technologií. Jejich vnitřní doplňky byly tvořeny jako protiklady čistý vnitřek proti organickému vnějšku. Vnější nádoby byly pokryty vlastní speciální hmotou. Vnitřky byly pokryty naglazurovými barvami.
Anotace v angličtině
Set of three vessels. Work consists of a vase with internal work bowl with the inner part and a pot whit inner part. All containers were created with experimental technology. Their internal accessories are made up as opposites: clean inside against the organic outside. Outside containers were cover and with a special mass. The interiors were covered with non-enamel colors.
Klíčová slova
nádoby, váza, mísa, květináč, experimentální technologie, vnitřní doplněk, protiklad, organika, čistota, speciální hmota, naglazurové barvy
Minimální rozsah prací
Počet: max. 6 kusů experimentální užité keramiky pro sériovou výrobu
Formát: 50x50 cm
Popis realizace: Od kreslených návrhů, přes vytváření technologických zkoušek, po realizaci volného souboru předmětů.
Výstup: volný soubor užité keramiky s využitím technologické a materiálové inovace
Průběžné plnění úkolů dle pokynů vedoucího práce (a příp. konzultanta, je-li
stanoven) a pravidelné konzultace do termínu odevzdání práce 1x týdně v rámci
semináře ke kvalifikační práci.
Postup realizace
1) listopad - Teoretická část práce:
(bod 1. - 3. uvědomit si, kdo jsem, odkud přicházím, kam
směřuji dříve, nežli začnu pracovat). Z toho vyplývá výběr
tématu a cíl práce.
Praktická práce - sběr materiálů a průběžné intenzivní studium
zdrojů.
2) prosinec - Předložení řady skic a variant řešení.
3) leden - Varianty pracovní verze, volba nejvhodnější varianty,
průběžná práce na praktické části závěrečné práce.
4) únor - Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné
práce, předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce
v souladu s doporučenou osnovou.
5) březen - Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze
kompletní teoretické práce.
6) duben - Finalizace a odevzdání:
(finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce,
příprava prezentace, odevzdání obou částí práce pro udělení
zápočtu).
Obhajoba:
červen - obhajoba + ve stanoveném ateliéru prezentace kvalifikační práce
na CD/DVD (v podobě pro tisk)
Zásady pro vypracování
Minimální rozsah prací
Počet: max. 6 kusů experimentální užité keramiky pro sériovou výrobu
Formát: 50x50 cm
Popis realizace: Od kreslených návrhů, přes vytváření technologických zkoušek, po realizaci volného souboru předmětů.
Výstup: volný soubor užité keramiky s využitím technologické a materiálové inovace
Průběžné plnění úkolů dle pokynů vedoucího práce (a příp. konzultanta, je-li
stanoven) a pravidelné konzultace do termínu odevzdání práce 1x týdně v rámci
semináře ke kvalifikační práci.
Postup realizace
1) listopad - Teoretická část práce:
(bod 1. - 3. uvědomit si, kdo jsem, odkud přicházím, kam
směřuji dříve, nežli začnu pracovat). Z toho vyplývá výběr
tématu a cíl práce.
Praktická práce - sběr materiálů a průběžné intenzivní studium
zdrojů.
2) prosinec - Předložení řady skic a variant řešení.
3) leden - Varianty pracovní verze, volba nejvhodnější varianty,
průběžná práce na praktické části závěrečné práce.
4) únor - Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné
práce, předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce
v souladu s doporučenou osnovou.
5) březen - Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze
kompletní teoretické práce.
6) duben - Finalizace a odevzdání:
(finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce,
příprava prezentace, odevzdání obou částí práce pro udělení
zápočtu).
Obhajoba:
červen - obhajoba + ve stanoveném ateliéru prezentace kvalifikační práce
na CD/DVD (v podobě pro tisk)
Seznam doporučené literatury
HERAINOVÁ, M. Sušení a výpal. 1. vyd. Praha: Silikátový svaz, 2003. ISBN 80-903113-7-7. CHLÁDEK, J. Klasika porcelánu Čína a Evropa. 1. vyd. Karlovy Vary: Mirror, 2007. ISBN 978-80-239-9872-6. KOLESÁR, Z. Kapitoly z dějin designu. 1. vyd. Přel. K. Málková, Praha: Vysoká škola uměleckoprůmyslová, 2004. ISBN 80-86863-03-4. RILEY, N. Dějiny užitého umění: vývoj užitého umění a stylistických prvků od renesance do postmoderní doby. 1. vyd. Praha: Slovart, 2004. ISBN 80-720-9549-8.
Seznam doporučené literatury
HERAINOVÁ, M. Sušení a výpal. 1. vyd. Praha: Silikátový svaz, 2003. ISBN 80-903113-7-7. CHLÁDEK, J. Klasika porcelánu Čína a Evropa. 1. vyd. Karlovy Vary: Mirror, 2007. ISBN 978-80-239-9872-6. KOLESÁR, Z. Kapitoly z dějin designu. 1. vyd. Přel. K. Málková, Praha: Vysoká škola uměleckoprůmyslová, 2004. ISBN 80-86863-03-4. RILEY, N. Dějiny užitého umění: vývoj užitého umění a stylistických prvků od renesance do postmoderní doby. 1. vyd. Praha: Slovart, 2004. ISBN 80-720-9549-8.
Přílohy volně vložené
1CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Navržená známka vedoucího práce:
Navržená známka oponenta:
V úvodu obhajoby byla představena vysokoškolská kvalifikační práce nejprve formou prezentace na PC a poté formou nainstalovaného díla ve výstavním prostoru.
Komise byla podrobně seznámena s hodnocením vedoucího práce a posudkem oponenta včetně navrhovaného hodnocení. Dále se komise seznámila i s teoretickou částí vysokoškolské kvalifikační práce.