Bakalářská práce se zabývá, aplikací personálního marketingu v podnikové praxi s orientací na generaci Y. Práce se člení do šesti kapitol. V prvních kapitolách byl vysvětlen personální marketing z teoretického hlediska. Text byl obohacen o konkrétní a kreativní příklady personálního marketingu užitého v praxi.
Praktická část pojednává o personálním marketingu firem směřovaného ke generaci Y. Cílem práce bylo analyzovat firmy z žebříčku "Top zaměstnavatelé 2017" a zjistit jejich zaměření na generaci Y. K tomuto účelu byly vytvořeny metodiky hodnocení a dále se využívalo trendů a nástrojů personálního marketingu z teoretické části práce. Na základě získaných výsledků vzniklo hodnocení jednotlivých odvětví a aktivit některých firem. Tyto údaje byly dále porovnány a zhodnoceny. V konečné fázi byly uvedeny návrhy pro zlepšení personálního marketingu s ohledem na generaci Y.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the issue of application of personal marketing in company practice focusing on the generation Y. The thesis is divided into six chapters. First few chapters contain a theoretical explanation of personal marketing. The text was enriched with concrete and inventive examples of personal marketing used in company practice.
The practical section is focused on personal marketing of companies aimed at the generation Y. The aim of the thesis was to analyse the companies from the list of the best employers for the year 2017 called "Top zaměstnavatelé 2017" and to determine their orientation on the generation Y. For this purpose there were created the methodologies of evaluation. After that the trends and tools of personal marketing from the theoretical section were used. Based on the results obtained the evaluation of particular sectors and activities of some companies was created. After that these figures were compared and evaluated. In the end there were made suggestions for enhancement of personal marketing with regard to the generation Y.
Klíčová slova
personální marketing, značka zaměstnavatele, talent, generace Y
Klíčová slova v angličtině
personal marketing, employer brand, talent, generation Y
Rozsah průvodní práce
97 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá, aplikací personálního marketingu v podnikové praxi s orientací na generaci Y. Práce se člení do šesti kapitol. V prvních kapitolách byl vysvětlen personální marketing z teoretického hlediska. Text byl obohacen o konkrétní a kreativní příklady personálního marketingu užitého v praxi.
Praktická část pojednává o personálním marketingu firem směřovaného ke generaci Y. Cílem práce bylo analyzovat firmy z žebříčku "Top zaměstnavatelé 2017" a zjistit jejich zaměření na generaci Y. K tomuto účelu byly vytvořeny metodiky hodnocení a dále se využívalo trendů a nástrojů personálního marketingu z teoretické části práce. Na základě získaných výsledků vzniklo hodnocení jednotlivých odvětví a aktivit některých firem. Tyto údaje byly dále porovnány a zhodnoceny. V konečné fázi byly uvedeny návrhy pro zlepšení personálního marketingu s ohledem na generaci Y.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the issue of application of personal marketing in company practice focusing on the generation Y. The thesis is divided into six chapters. First few chapters contain a theoretical explanation of personal marketing. The text was enriched with concrete and inventive examples of personal marketing used in company practice.
The practical section is focused on personal marketing of companies aimed at the generation Y. The aim of the thesis was to analyse the companies from the list of the best employers for the year 2017 called "Top zaměstnavatelé 2017" and to determine their orientation on the generation Y. For this purpose there were created the methodologies of evaluation. After that the trends and tools of personal marketing from the theoretical section were used. Based on the results obtained the evaluation of particular sectors and activities of some companies was created. After that these figures were compared and evaluated. In the end there were made suggestions for enhancement of personal marketing with regard to the generation Y.
Klíčová slova
personální marketing, značka zaměstnavatele, talent, generace Y
Klíčová slova v angličtině
personal marketing, employer brand, talent, generation Y
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do problematiky personálního marketingu.
Popište aktivity a nástroje využívané v oblasti personálního marketingu.
Pomocí vhodných nástrojů analyzujte a porovnejte personální marketing ve vybraných firmách.
Formulujte doporučení a závěry.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do problematiky personálního marketingu.
Popište aktivity a nástroje využívané v oblasti personálního marketingu.
Pomocí vhodných nástrojů analyzujte a porovnejte personální marketing ve vybraných firmách.
Formulujte doporučení a závěry.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael. Personální management. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-6145.
KOCIANOVÁ, Renata. Personální činnosti a metody personální práce. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-2497-3.
KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů: Základy moderní personalistiky. Praha: Management Press, 2007. ISBN. 978-80-7261-168-3.
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vydání. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael. Personální management. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-6145.
KOCIANOVÁ, Renata. Personální činnosti a metody personální práce. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-2497-3.
KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů: Základy moderní personalistiky. Praha: Management Press, 2007. ISBN. 978-80-7261-168-3.
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vydání. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz posudky vedoucího a oponenta práce a sken průběhu obhajoby.